  • 1. Data: 2009-05-04 14:54:56
    Temat: Identyfikacja młodych drzew
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Witam,

    Kupiłem działkę i robię wielkie porzadki - działka jest pozarastana różnymi
    małymi drzewami, wokół rosną dąby, osiki, sosny i brzozy, część muszę
    wyciąć - tylka za bardzo nie jestem pewien co do gatunku - część drzew
    chciałbym przesadzić.

    I tak: podobne do brzozy choć ma gładki lekko zielonkawy pień i takie same
    liście - czy to jest osika?? :

    http://foto.onet.pl/2fc8k,odek487k884o

    Dla porównania normalna brzoza:

    http://foto.onet.pl/2fc8k,0wjtat40ltgu

    Dzięki

    MS

  • 2. Data: 2009-05-04 15:50:10
    Temat: Re: Identyfikacja młodych drzew
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    Witam,
    Nie wiem jak inni grupowicze ale ja nie widzę żadnych zdjęć :-(.

    Witam wszystkich po długiej przerwie i pozdrawiam usychająco..
    Sunnie

  • 3. Data: 2009-05-04 17:26:16
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Może teraz będzie dobrze

    drzewo wątpliwe:

    http://foto.onet.pl/2fc8k,odek487k884o,u.html

    brzoza:

    http://foto.onet.pl/2fc8k,0wjtat40ltgu,u.html

    MS

  • 4. Data: 2009-05-04 17:58:57
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    Jak dla mnie to brzoza, tyle że młoda. Ale mogę się mylić.
    Pozdrówki

  • 5. Data: 2009-05-04 18:12:05
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > drzewo wątpliwe:
    >
    > http://foto.onet.pl/2fc8k,odek487k884o,u.html

    Witam!
    Wygląda jak osika łac.(Populus tremula)
    Poszukaj i porównaj sobie.
    Pozdrawiam - Waldek

  • 6. Data: 2009-05-04 20:12:15
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Witam!
    > Wygląda jak osika łac.(Populus tremula)
    > Poszukaj i porównaj sobie.
    > Pozdrawiam - Waldek

    Dzięki, jednak osika - do wywalenia.

    MS

  • 7. Data: 2009-05-05 02:18:15
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Maciej S. wrote:

    > Dzięki, jednak osika - do wywalenia.

    Dlaczego??? Ma piękne kolory jesienią. Poszukaj obrazków w Googlach
    pod "aspen".

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 8. Data: 2009-05-05 05:21:01
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Ale podobno krucha i łamliwa i często przy silnym wietrze się łamie.
    A takie łamiące się drzewo pzy stojącym domu obok to ryzyko.

    MS

    wiadomości news:49ffa1e6$0$11851$9a6e19ea@unlimited.newshosting
    .com...