  • 1. Data: 2009-05-04 05:25:51
    Temat: Jak założyć uprząż
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Kupiłęm sobie ręczną kose spalinową z uprzężą. Kose zmontowałem ale nie mam
    pojęcia jak ustawić uprząż aby było dobrze i wygodnie. Czy zna ktoś stronkę
    www na której było by pokazane jak dostosowac uprząż lub jak to powinno
    wygląć po założeniu ?

  • 2. Data: 2009-05-04 06:01:30
    Temat: Re: Jak założyć uprząż
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stronkę
    > www na której było by pokazane jak dostosowac uprząż lub jak to powinno

    Manual usera. Albo serwis firmowy.

  • 3. Data: 2009-05-04 06:11:16
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Instrukcja obsługi nic nie mówi na ten temat. Serwis firmowy dla kosiarki
    no-name kupionej w markecie to chyba nie realne.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-05-04 06:43:15
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Instrukcja obsługi nic nie mówi na ten temat. Serwis firmowy dla kosiarki
    > no-name kupionej w markecie to chyba nie realne.
    > Pozdrawiam

    Obsługa w markecie powinna znać towar.
    Inna sprawa popatrz na inne kosiarki - nie mogą uprzęże różnić zbyt
    radykalnie od twojej.
    A samej nie można pomyśleć? Prawdopodobnie jest na zawieszenie z prawej
    strony, choć też może byc uniwersalna.

    http://www.stihl.pl/isapi/default.asp?contenturl=/kn
    owhow/produkttechnik/stihl-geraete/ms211/default.htm

  • 5. Data: 2009-05-04 09:33:45
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Pomysleć można i myśle. Chodzi o to, że te pasy moim zdaniem są żle
    ustawione. Ale chciałbym potwierdzenia czy mam rację. Nigdy nie uzywałem
    kosy spalinowej na uprzęży. Stąd moje pytanie