  • 1. Data: 2010-06-13 13:12:43
    Temat: Ile kołków na 1 płyte styropianu
    Od: "bZYK" <m...@o...pl>

    Witam!
    Ile daje się kołków na 1 płyte styropianu bo wydaje mi sie że 5, a gościu
    który będzie ocieplał kazał mi kupić 2 na płyte.

  • 2. Data: 2010-06-13 14:03:22
    Temat: Re: Ile kołków na 1 płyte styropianu
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "bZYK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Ile daje się kołków na 1 płyte styropianu bo wydaje mi sie że 5, a gościu
    > który będzie ocieplał kazał mi kupić 2 na płyte.

    JeSli domek jednorodzinny(parter+pietro)to wcale nie trzeba kolkować

  • 3. Data: 2010-06-13 14:15:57
    Od: "adi" <a...@g...com>

    no i zacząłeś wojnę w piękne niedzielne popołudnie :)

  • 4. Data: 2010-06-13 15:07:14
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Użytkownik "bZYK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > JeSli domek jednorodzinny(parter+pietro)to wcale nie trzeba kolkować

    Trzeba :), ewentualnie tylko same narożniki, bo podczas wichur największe
    siły działają :).
    A kołków na płytę powinno Bryc 5 sztuk.
    I klej na obwódkę.
    To jest teoria ale jeżeli się tak umówisz z wykonawcą to wszytko dość łatwo
    sprawdzić.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2010-06-13 15:17:31
    Od: "adi" <a...@g...com>

> [...]
    > A kołków na płytę powinno Bryc 5 sztuk.
    > I klej na obwódkę.
    > To jest teoria ale jeżeli się tak umówisz z wykonawcą to wszytko dość

    jaka wichura kolego przecież wszystko jest spięte siatką klejem i tynkiem
    nic tam nie ma prawa podwiać, max to jest dwa kołki,i 5 to chyba samobójcy
    dają, a norma budowlana mówi że do 8m wysokości nie trzeba wcale kołkować
    wiec wnioski wyciągnij sam, co do klejenia obwodowo czy na placki też jest
    wiele szkół, powiem tak mapei na opakowaniach pisze ze kleimy obwodowo i na
    placki a na szkoleniu mówi że na same placki więc pozostawiam wnioski do
    wyciągnięcia. Sobie bym zrobił na placki i kołkował tylko przy otworach

  • 6. Data: 2010-06-13 16:57:52
    Od: M <M...@o...pl>

    bZYK pisze:

    > Ile daje się kołków na 1 płyte styropianu bo wydaje mi sie że 5, a gościu
    > który będzie ocieplał kazał mi kupić 2 na płyte.

    A co ty blok ocieplasz? Jeśli to parter+ poddasze to olej w ogóle kołki
    (każdy kołek to niepotrzebna dziura w styropianie).

    Zwróć lepiej uwagę na

    - klejenie na obwódkę
    - styropian z felcem (mniejsze ryzyko dziur)
    - siatka i narożniki NA klej a nie smarowane klejem po przyłożeniu (bo
    odpadną)

    M.

  • 7. Data: 2010-06-13 20:24:13
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > - siatka i narożniki NA klej a nie smarowane klejem po przyłożeniu (bo
    > odpadną)

    :)

    Adi

  • 8. Data: 2010-06-13 20:41:41
    Temat: Re: Ile ko?ków na 1 p?yte styropianu
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "bZYK" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam!
    > Ile daje sie ko?ków na 1 p?yte styropianu bo wydaje mi sie ?e 5, a go?ciu
    > który bedzie ociepla? kaza? mi kupiae 2 na p?yte.

    Tyle ile wymaga producent kleju. Nie ma uniwersalnej reguly.

  • 9. Data: 2010-06-14 07:12:26
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 13 Cze, 15:12, "bZYK" <m...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    > Ile daje się kołków na 1 płyte styropianu bo wydaje mi sie że 5, a gościu
    > który będzie ocieplał kazał mi kupić 2 na płyte.

    Na płytę czy na 1m2?
    płyta ma 0,5m2

    Mówiaże do 2 kondygnacji kołki niepotrzebne ale zaszkodzic tez nie
    powinny. Moim zdaniem możesz nie dawać wcale albo dać ile chcesz,
    różnicy w użytkowaniu i tak nie stwierdzisz. Dużo ważniejsze jest samo
    klejenie.

    Pzdr
    QbaB

  • 10. Data: 2010-06-14 12:39:09
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    > no i zacząłeś wojnę w piękne niedzielne popołudnie :)

    ma rację. Wcale kołkować nie trzeba.