  • 1. Data: 2010-06-12 17:51:37
    Temat: Kuchnia-łączenie blatów
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Witam, kończę powoli robić kuchnię i montuje teraz blaty MDF na korpusach
    szafek.
    I teraz blaty łączą się pod kątem prostym, oczywiście w teorii bo ucieka mi
    kąt prosty na ścianie.

    -I teraz tak mogę blat z blatem pod kątem prostym połączyć ale będzie
    szczelina jakieś 1 cm na końcu.
    Będzie i tak listwa maskującą ale wtedy trzeba też "krzywo" wycinać otwór
    pod zlewozmywak tzn. równolegle do ściany a nie do blatu

    -Mogę też uciąć blat pod kątem i wtedy samo połączenie blat-blat nie będzie
    pod kątem prostym tylko ciut mniejszym.

    Jak to się robi w praktyce?

    Połączenie chce maskować listwą.

    W sumie mam frezarkę ale nie mam odpowiedniej długości frezu i nie mam też
    szablonu.
    Mogę spróbować zrobić szablon, ale jak coś mi pójdzie nie tak, to do
    wyrzucenia 2x3m blaty.

    Qrde może coś doradzicie bo już drugi dzień bez zmywarki jestem i
    zlewozmywaka :(.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-06-13 10:54:24
    Temat: Re: Kuchnia-łączenie blatów
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    > -Mogę też uciąć blat pod kątem i wtedy samo połączenie blat-blat nie będzie
    > pod kątem prostym tylko ciut mniejszym.

    Hej.Skoro ci sie nie zgrywają to może spróbuj zwężyć blat pod
    ścianą"z klina"zeby ci się zeszły.na 2-3 metrach to zgubisz a blaty
    ci spasują. blat ci wyjdzie ciut węższy ale to nie powinno rzucać sie
    w oczy. MVH Tomi

  • 3. Data: 2010-06-13 14:34:15
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "fenzyyy" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

> [...]
    >ścianą"z klina"zeby ci się zeszły.na 2-3 metrach to zgubisz a blaty
    >ci spasują. blat ci wyjdzie ciut węższy ale to nie powinno rzucać sie

    Ok czyli, ciąć po długości (znaczy największym wymiarze), nie bawić się w
    docinanie krawędzi bocznej (tzn. po szerokości).

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2010-06-13 15:41:30
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szablonu.
    > Mogę spróbować zrobić szablon, ale jak coś mi pójdzie nie tak, to do
    skoro połączenie maskujesz listwą to po co ci aż tak dokałądna obróbka
    tego łączenia blatów i po co Ci szablon?

  • 5. Data: 2010-06-13 20:11:31
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > -I teraz tak mogę blat z blatem pod kątem prostym połączyć ale będzie

    jeśli tylko 1 cm, to zgubisz to bez żadnego docinania, trochę skoś na
    łączeniu blatów, tyle żeby zamaskowała to listwa łącząca, a resztę
    zakryj przy ścianie listwą przyścienną

    pozdrawiam
    s_13