  • 1. Data: 2010-06-11 21:19:09
    Temat: przyłącze gazowe - odległości od innych instalacji
    Od: "Mariusz M" <m...@p...onet.pl>

    Jakie są wymagane odległości na działce rury gazowej doprowadzającej gaz do
    domku jednorodzinnego od innych instalacji znajdujących się już na działce -
    mam na myśli kanalizację i instalacje doprowadzającą deszczówkę do studni
    rozsączającej? Jakie przepisy to regulują?
    Czy po zakopaniu rury na działce mogę nad nią zbudować miejsce parkingowe
    dla samochodu osobowego - utwardzone betonowymi kratownicami. Czy musze się
    starać o jakieś specjalne zezwolenia z gazowni aby cos takiego robić?

  • 2. Data: 2010-06-11 21:32:38
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz M" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:huu98b$lks$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dla samochodu osobowego - utwardzone betonowymi kratownicami. Czy musze
    > się starać o jakieś specjalne zezwolenia z gazowni aby cos takiego robić?

    gazownikiem nie jestem - ale sądze ze 0,5m bedzie. A strefy ochronne są dla
    gazociągów wysokiego ciśnienia, nad zwykłym przyłączem parking mozesz robić.

    b.