  • 1. Data: 2010-06-12 18:04:27
    Temat: klej do profili gk
    Od: "_miru" <m...@g...com>

    Witam

    Szukam kleju którym dałoby się przymocować profil przyścienny od konstrukcji
    gk.
    Pomieszczenie (łazienka) ma wymiary ok 3x1,5 profile od dołu miałyby
    oparcie na górnej krawędzi płytek.
    Niestety opcja tradycyjnego montażu odpada -kable idealnie na 3/4 trasy.

    Pozdrawiam
    ML

  • 2. Data: 2010-06-12 18:53:59
    Temat: Re: klej do profili gk
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 20:04:27 +0200, _miru napisał(a):

    > Niestety opcja tradycyjnego montażu odpada -kable idealnie na 3/4 trasy.

    Moim zdaniem nie istnieje taki klej, który na tak małej powierzchni
    (powierzchnia styczna długość x 3 cm) stworzy dostatecznie dobrą
    przyczepność aby cokolwiek poza tym profilem wisiało przymocowane do
    ściany. A domyślam się, że samego profilu nie chcesz mocować, tylko coś
    prócz niego tam jeszcze będzie.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-06-12 20:38:40
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "_miru" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > oparcie na górnej krawędzi płytek.
    > Niestety opcja tradycyjnego montażu odpada -kable idealnie na 3/4 trasy.

    Podwies konstrukcje do sufitu a profil przyscienny potraktuj jak laczacy
    profile nosne.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-06-13 11:04:30
    Od: "_miru" <m...@g...com>

    > Podwies konstrukcje do sufitu a profil przyscienny potraktuj jak laczacy
    > profile nosne.

    Sytuacja wyglada jak na zdjeciu
    http://picasaweb.google.pl/mlyskanowski/Dom02#548220
    9845754771810
    rożnica poziomu płytek i ściany ok 2cm
    Poprzeczne podwiesic skrecić z przysciennymi a te ew przykrecić jeszcze w
    wolnych od kabli miejscach ?

    Pozdrawiam
    ML

  • 5. Data: 2010-06-13 21:11:57
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > rożnica poziomu płytek i ściany ok 2cm
    > Poprzeczne podwiesic skrecić z przysciennymi a te ew przykrecić jeszcze

    Nie przykrecac do przysciennych, tego na stale sie nie laczy. Tam gdzie
    mozesz zakolkuj w scianie, ale jak calosc wisi na suficie to nie ma potrzeby
    w ogole mocowac do sciany. Po wstepnym pomalowaniu miejsce polaczenia sufitu
    ze sciana - rog zaciaga sie akrylem by ew. pekniecia nie byly widoczne.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-06-14 10:07:58
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "_miru" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > oparcie na górnej krawędzi płytek.
    > Niestety opcja tradycyjnego montażu odpada -kable idealnie na 3/4 trasy.

    Cześć,
    Ja profile kleiłem na fix all soudala. Przykleiłem nim:
    -ściany działowe poddasza do podłogi (profil do wylewki)
    -obudowę wanny do podłogi oraz wanny (profil do izolacji dwuskładnikowej,
    drewno do wanny akrylowej)

    Trzyma jak diabli, klej jest elastyczny jak silikon.

    --
    Bartek