  • 141. Data: 2015-11-12 10:06:48
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-11-11 o 21:28, Kris pisze:

    > Ale jemu nie wrociło.
    > Biedronkowy tablet mytab działał ze dwa lata dopóki nie spadł i sie nie potłukł,
    > tablet znanej marki do serwisu jeżdzi mniej więcej co kwartał.

    Ja nie podważam absolutnie tego, że coś taniego może być dużo lepsze niż
    coś drogiego i niby markowego. Chodzi mi tylko o to, żeby być uczciwym w
    takich zestawieniach, czyli uwzględniać ilość sprzedanego sprzętu w tym
    wszystkim.
    Bo jak sprzedam 100 kuchenek np. Samsung, to siłą rzeczy znajdzie się
    załóżmy w tym 5 uszkodzonych. Jak sprzeda takiego Beko 3 sztuki, to jest
    duża szansa, że żadna nie wróci, bo akurat nie trafiło na nikogo, że ta
    statystyczna uszkodzona sztuka gdzieś poszła.

    Pzdr
    --
    /__/_* /