  • 11. Data: 2014-08-26 19:21:39
    Temat: Re: Interkom do połączeń głosowych w domu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kiki pisze tak:

    > Wołasz raz, drugi i odłączasz prąd od routera latorośli.
    > Skuteczniejsze powiadam ci :-)

    Powiadam wam nie wiecie co czynicie. Router może dostać "gorsze" ip lub
    zaliczyć zwieszkę. Polecenie wykonane, czas ucieka a córka przemienia
    się w tę co wyłazi ze studni :)

    --
    Piter

  • 12. Data: 2014-08-27 01:39:15
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Powiadam wam nie wiecie co czynicie. Router może dostać "gorsze" ip lub
    > zaliczyć zwieszkę. Polecenie wykonane, czas ucieka a córka przemienia
    > się w tę co wyłazi ze studni :)

    O tak, wyłączenie internetu działa zdecydowanie lepiej niż systemy i sposoby
    przywoławcze :-)

  • 13. Data: 2014-08-27 06:22:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kiki pisze tak:

    > O tak, wyłączenie internetu działa zdecydowanie lepiej niż systemy
    > i sposoby przywoławcze :-)

    Córka to sobie zapamięta i kiedy będziesz stary i chory kto Ci wtedy
    poda szklanke wódki? :)

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-08-27 08:40:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-27 06:22, PiteR pisze:

    > Córka to sobie zapamięta i kiedy będziesz stary i chory kto Ci wtedy
    poda szklanke wódki? :)

    Starzy tak mają, że chcą tresować dzieciaki siłą.
    Ja nie planuję wyłączeń internetu w celu "przywołania". Po prostu będzie
    ten interkom.

    Co za głupi pomysł z odłączaniem routera. To niby miałoby być wygodne?
    Dla kogo?

    --
    MN

  • 15. Data: 2014-08-27 09:04:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Aug 2014 08:40:37 +0200, Marcin N

    > Co za głupi pomysł z odłączaniem routera.

    To raczej był taki żarcik. Chyba. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2014-08-27 09:06:40
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-08-27 08:40, Marcin N pisze:

    > Starzy tak mają, że chcą tresować dzieciaki siłą.
    > Ja nie planuję wyłączeń internetu w celu "przywołania". Po prostu będzie
    > ten interkom.

    Ty też chcesz tresować, tylko nie masz pomysłu.

    To, że piszesz, że zwykły bezprzewodowy telefon nie wystarczy, bo
    dziecko będzie kombinować i Cię okłamywać, świadczy o tym, że masz
    problem wychowawczy.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 17. Data: 2014-08-27 09:14:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Aug 2014 09:06:40 +0200, wolim

    > Ty też chcesz tresować, tylko nie masz pomysłu.

    Zwyczajnie nie chce krzyczeć przez piętro.

    > To, że piszesz, że zwykły bezprzewodowy telefon nie wystarczy, bo
    > dziecko będzie kombinować i Cię okłamywać, świadczy o tym, że masz
    > problem wychowawczy.

    Nie wiem gdzie wyczytałeś w postach Marcina o okłamywaniu i kombinowaniu.
    Marcin napiał jedynie, że telefon bezprzewodowy ma to do siebie, że może
    sobie swobodnie "wędrować" po pomieszczeniach. Dodam od siebie, że wymaga
    ładowania i to jest upierdliwe. To są fakty. Nie musi być złej woli dziecka
    aby system nagle przestał działać albo spełniać swoją funkcję i trzeba się
    będzie drzeć na nowo. Oczywiście, można się dla zdrowotności pofatygować na
    górę... ;p

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2014-08-27 09:35:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 16:02:02 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Taki telefon zawsze "gdzie� le�y". Nigdy go nie ma pod r�k�, gdy jest
    > potrzebny.

    To przewodowy bezprzewodowy ;)
    Ja kupilem uzywane gigaset 2000T za kilkadziesiat PLN /2szt (czasem udaje sie
    trafic), sa to bezprzewodowe tel. z zasilaniem z gniazdka wygladajace jak tel.
    stacjonarne... - nie trzeba kabli tel. ciagnac (tylko 240V potrzebne do zasilania,
    aku brak)

    Do tego dolozylem zestaw baza VOIP + bezprzewodowa "standardowa" sluchawka i
    wystarcza na caly dom.

    WS

  • 19. Data: 2014-08-27 09:47:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-27 09:14, Myjk pisze:
> [...]
    > będzie drzeć na nowo. Oczywiście, można się dla zdrowotności pofatygować na

    Jest dokładnie tak, jak piszesz. Nie ma złej woli żadnej strony. Dziecku
    też podoba się pomysł z interkomem. Nie będziemy musieli "wołać się"
    przez GG.

    --
    MN

  • 20. Data: 2014-08-27 09:54:18
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-08-27 09:47, Marcin N pisze:

    > Jest dokładnie tak, jak piszesz. Nie ma złej woli żadnej strony. Dziecku
    > też podoba się pomysł z interkomem. Nie będziemy musieli "wołać się"
    > przez GG.

    Zawsze można też zamontować w każdym pomieszczeniu czerwoną lampkę i
    syrenę jak w schronie przeciwlotniczym. Chcesz zwołać domowników na
    obiad, wciskasz przycisk, uruchamiasz syreny i wszyscy się schodzą.

    Niestety, takie wynalazki nie zastępują normalnej rozmowy z dzieckiem,
    nie mówiąc już o tym, że to szczyt lenistwa.

    :)

    Pozdrawiam,
    MW