  • 1. Data: 2014-08-24 08:45:30
    Temat: Różne betony
    Od: s...@g...com

    Dzień dobry
    Czy ktoś w prosty sposób wytłumaczy mi różnice pomiędzy rodzajami betonu B10 B15 B15
    ?
    Jeśli to się przyda, to chodzi o to jak zachowają się na placu po którym jeździ
    sprzęt typu wózki widłowe itp.

  • 2. Data: 2014-08-24 11:41:46
    Temat: Re: Różne betony
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Jeśli to się przyda, to chodzi o to jak zachowają się na placu po
    > którym jeździ sprzęt typu wózki widłowe itp.

    czym wyższy numer to większa wytrzymałość na ściskanie, beton
    wytrzymałościowo bada się tylko na ściskanie
    to jest skutek a przyczyna to ilość cementu, innych dodatków, rodzaj
    wypełniacza ( piasek, kruszywo)
    jest dużo zmiennych

    jeffrey

  • 3. Data: 2014-08-24 19:19:55
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    ps.com...
    Dzień dobry
    > Czy ktoś w prosty sposób wytłumaczy mi różnice pomiędzy rodzajami betonu
    > B10 B15 B15 ?

    B10 to chudy beton na podłoge na gruncie. Stropy z B25 i B25 jest mocny.
    Skoro ma jezdzic ciężki sprzet to warto ubić podłoże.

    Z betonem wazne z jakiej betoniarni kupisz. z dobrej B15 moze byc mocniejsze
    niż z oszukiwanej B25