  • 1. Data: 2014-08-23 20:16:13
    Temat: Lakier ze styropianu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mam w cholere i troche odpadow styropianu i pomyslalem, ze zamiast
    gimnastykowac sie z usuwaniem go, rozpuszcze go i wykorzystam jako lakier
    do betonu. Proba wyszla obiecujaco - rozpuscilem troche w nitro i
    pomalowalem kawalek wylewki. Po pol godziny pwstala twarda powloka.
    Jednak w sieci znalazlem informacje, ze do tak rozpuszczonego styro trzeba
    dodawac jakis srodek pooprawiajacy elastycznosc powloki.
    Czy ktos moze wie, jaki to srodek?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-08-23 20:44:41
    Temat: Re: Lakier ze styropianu
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 sierpnia 2014 20:16:13 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > Jednak w sieci znalazlem informacje, ze do tak rozpuszczonego styro trzeba
    >
    > dodawac jakis srodek pooprawiajacy elastycznosc powloki.

    jednym z najlepszych ale i uchodzących za drogi dodatek jest żywica epoksydowa.
    Dodaje się jej do 1%. Najpierw trzeba ją rozpuścić w acetonie bo się nie wymiesza.
    Epidian 5 będzie w sam raz.

  • 3. Data: 2014-08-23 22:13:48
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Jednak w sieci znalazlem informacje, ze do tak rozpuszczonego styro trzeba
    > dodawac jakis srodek pooprawiajacy elastycznosc powloki.

    Jak w benzynie to bedzie napalm domowej roboty. Na koktajle Molotowa
    :-)Lepiej dziala niz sama benzyna :-)

  • 4. Data: 2014-08-23 22:40:32
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 sierpnia 2014 22:13:48 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak w benzynie to bedzie napalm domowej roboty. Na koktajle Molotowa
    >
    > :-)Lepiej dziala niz sama benzyna :-)

    Porządny koktajl Mołotowa jest o wiele bardziej złożony. Podróby to butelka z czymś
    palnym i zapalona szmata. Oryginał podpala się sam po rozbiciu butelki.

  • 5. Data: 2014-08-23 23:36:58
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Porządny koktajl Mołotowa jest o wiele bardziej złożony. Podróby to
    > butelka z czymś palnym i zapalona szmata. Oryginał podpala się sam po
    > rozbiciu butelki.

    Fajnie by było :-) Na Majdanie lali benzynę i zatykali szmatą. Jest pełno
    filmów jak dziewczyny nalewają, a chłopaki atakują :-) Styropian w benzynie
    pali się na ubraniu i nie chce zgasnąć.

  • 6. Data: 2014-08-24 04:07:03
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 sierpnia 2014 23:36:58 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > Fajnie by by�o :-) Na Majdanie lali benzyn� i zatykali szmat�. Jest pe�no
    >
    > film�w jak dziewczyny nalewaj�, a ch�opaki atakuj� :-) Styropian w benzynie

    > pali si� na ubraniu i nie chce zgasn��.

    Widowiskowo wygląda taki rzut. Broń powinna być bezpieczna dla tego co jej używa.
    Butelka z benzyną i palącą się szmatą do takich broni nie należy bo może się okazać
    że jest to metoda palenia czołgów metodą traconego operatora butelki. Lepszy od
    styropianuu chyba by był butapren w palnej mieszaninie czegoś lotnego i słabo
    lotnego. No i oczywiście to coś co powoduje że mieszanina się zapala po rozbiciu
    butelki. Kiedyś o tym mówił przy wódce znajomy chemik. To jakiś prosty związek
    chemiczny. Używali go do żartów w stylu posmarować wodnym roztworem rant szuflady.
    Aktywne jak woda odparuje, wali przy zamykaniu, umazać dziurkę od klucza w biurku.
    Ale to chemicy. My bawiliśmy się inaczej. Posypać dwusiarczkiem molibdenu korytarz w
    akademiku. Nie było takiego co by się nie wypierdolił. Albo konkurencja kto podniesie
    butelkę z gorzałą przez gazetę po pudrowaną tym dwusiarczkiem to flaszka jego, jak
    nie da rady to stawia. Nie raz na frajerach się opiliśmy do nieprzytomności.

  • 7. Data: 2014-08-24 22:57:24
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    trzeba
    > dodawac jakis srodek pooprawiajacy elastycznosc powloki.

    Np. terpentyna,
    Szukaj pod haslem plastyfikator polistyrenu.
    http://www.komunalny.pl/index.php?name=archive&op=sh
    ow&id=3467
    g.