  • 21. Data: 2014-08-27 10:33:53
    Temat: Re: Interkom do połączeń głosowych w domu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-27 09:54, wolim pisze:

    > Zawsze można też zamontować w każdym pomieszczeniu czerwoną lampkę i
    > syrenę jak w schronie przeciwlotniczym. Chcesz zwołać domowników na
    > obiad, wciskasz przycisk, uruchamiasz syreny i wszyscy się schodzą.
    >
    > Niestety, takie wynalazki nie zastępują normalnej rozmowy z dzieckiem,

    Jak to nie zastąpią?
    Wystarczy nauczyć się MORSE'a i można gadać godzinami.

    --
    MN

  • 22. Data: 2014-08-27 10:46:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Aug 2014 09:54:18 +0200, wolim

    > Niestety, takie wynalazki nie zastępują normalnej rozmowy z dzieckiem,

    Coś kombinujesz. Chodzi o zwyczajne przywołanie dziecka na obiad, w zamian
    za wydzieranie się przez pół domu...

    > nie mówiąc już o tym, że to szczyt lenistwa.

    Jasne. Zasuwać po schodach by wypowiedzieć dwa słowa akurat jak trzeba
    odlać ziemniaki, przypilnować kotletów żeby się nie przypaliły, to z
    pewnością tylko i wyłącznie czyste lenistwo.

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2014-08-27 11:47:54
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-08-27 10:46, Myjk pisze:
> [...]
    > odlać ziemniaki, przypilnować kotletów żeby się nie przypaliły, to z
    > pewnością tylko i wyłącznie czyste lenistwo.

    Ciesz się, że Twoje dzieci nie bawią się na dworze, tylko siedzą w
    pokoju... Wtedy to dopiero byłaby zagadka jak je przywołać nie wychodząc
    z kuchni. A jeszcze, odpukać, jakby się bawiły w chowanego na tym
    dworze, to już pozamiatane. :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 24. Data: 2014-08-27 12:10:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Aug 2014 11:47:54 +0200, wolim

    > Wtedy to dopiero byłaby zagadka jak je przywołać

    Możesz im zawsze odciąć internet.

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2014-08-27 12:47:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 sierpnia 2014 11:47:54 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
    > z kuchni. A jeszcze, odpukać, jakby się bawiły w chowanego na tym
    > dworze, to już pozamiatane. :)

    Każdy robi jak tam woli ale ja nie wyobrażam sobie rozmowy z członkami rodziny przez
    jakieś interkomy.
    Ale np. moja znajoma potrafi z parteru zadzwonić do córki na piętrze na komórkę;)

  • 26. Data: 2014-08-27 13:33:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Aug 2014 03:47:35 -0700 (PDT), Kris

    > Każdy robi jak tam woli ale ja nie wyobrażam sobie
    > rozmowy z członkami rodziny przez jakieś interkomy.

    Rozmowa, jasna sprawa. Przy czym od kiedy komunikat
    informacyjny pt. "obiad na stole" to jest ROZMOWA?

    > Ale np. moja znajoma potrafi z parteru zadzwonić do córki na piętrze na komórkę;)

    Z dwojga złego, jeśli już ktoś ma syndrom "leniwej nogi", to lepsze
    dzwonienie na komórkę niż darcie się przez pół domu, względnie ogrodu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2014-08-27 16:19:03
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    > rodziny przez jakieś interkomy.
    > Ale np. moja znajoma potrafi z parteru zadzwonić do córki na piętrze na

    Która pewnie udaje, że nie słyszy i nie odbiera :-)

  • 28. Data: 2014-08-27 16:21:13
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > poda szklanke wódki? :)
    >

    > Starzy tak mają, że chcą tresować dzieciaki siłą.
    > Ja nie planuję wyłączeń internetu w celu "przywołania". Po prostu będzie
    > ten interkom.

    Ty nie masz wyłączać w celu przywołania ale w celu zmuszenia do przyjścia po
    wielokrotnym przywoływaniu :-)

  • 29. Data: 2014-09-11 23:32:26
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-08-25 18:45, Myjk pisze:
    > Mon, 25 Aug 2014 15:46:09 +0200, Marcin N

    > To nie wystarczy?
    >
    > http://allegro.pl/interkom-wi-3sn-commax-i4546617533
    .html

    > http://allegro.pl/interkom-cm-801-i4489871080.html