  • 11. Data: 2009-03-09 20:21:18
    Temat: Re: Izolacja fundamentow
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Z grubsza icopal oferuje to samo (ostatnio z muratorem chyba była próbka tej
    papy). Voltex oferuje za to maty, które sa aktywne. Tzn pod wpływem wody
    zachodzi reakcja pęcznienia co dodatkowo uszczelnia ew. pękniecia, rysy itp.
    W sumie icopal oferuje gotowe rozwiązanie systemowe dla moich warunków: woda
    z mozliwościa podejścia ponad posadowienie, ciężka gleba i ściana
    fundamentowa 3W. Kwestia jeszcze tylko ceny i ew. wykonawstwa bo nie sądzę
    aby lokalne ekipy widziały kiedyś icopala na oczy ;-P

    --
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-03-09 21:10:33
    Od: "losiuu" <losiuu1|no|spam|@wp.pl>

    To ja sie podepne pod watek. Sytuacja u mnie wyglada tak: budynek nie
    podpiwniczony, pod spodem piasek. ale w jednym rogu budynku woda gruntowa
    podchodzi (przewaznie wiosna). Fundament bedzie wtedy w wodzie. Warto
    ladowac sie w izolacje typu sredniego, czy skupic sie na izolacji poziomej,
    a pionowa standardowo pojechac jakas masa?

    Losiuu

  • 13. Data: 2009-03-10 12:26:50
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    --

    Zdaje sie mamy podobne warunki i technologie. Tez mam gline i sciany
    3w. U mnie woda nie podchodzi bo nie ma tez gdzie uchodzic. Takie
    poklady gliny, ze w ogole nie przesiaka ani w dol ani w gore. Dlatego
    nie musze robic jakiejs super mocnej izolacji ale drenaz obowiazkowo.
    Icopal zainteresowal mnie poniewaz wyglada, ze nie bede musial
    kombinowac tylko biore gotowy zestaw do moich warunkow i klade.
    pytanie czy to bedzie duzo drozsze od zastosoawania jakiejs innej
    firmy.

    Pozdrawiam
    Dy