  • 11. Data: 2016-08-31 18:23:06
    Temat: Re: Jabłoń Oliwka Żółta
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-29 o 14:01, Ikselka pisze:
    > ...czyli popularna Papierówka.
    > Kilka lat temu kupiłam 4 sztuki (niestety już nie pamiętam gdzie, bo bym...
    > whhhh), przy czym zostałam nacięta, bo okazały się to odmiany plantacyjne,
    > te mikrodrzewka, które w ogóle nie rosną, tylko pozostają w formie patyka z
    > owocami, po czym po paru latach się je kosi, ścina i sadzi nowe.
    > Moje zadbane, chodziliśmy koło nich trzy lata jak koło jajka. I nic. Patyki
    > takie, z kilkoma drobnymi owockami.
    > Wyrwę to w cholerę zaraz.
    >
    > Pytanie: gdzie kupić porządną odmianę Oliwki Żółtej do przydomowego sadku?
    http://www.pnos.pl/?d=w&g=43
    Tu kupowałem śliwki Renklody ale młode bo mają dopiero 2 lata ale po 3
    owoce miały
    Jabłka Oliwki /żółte/ - mam jedną jabłąnkę ale rodzi że ho ho ;) 30
    jabłek - liczone
    Agresty szt. 2 pienne - zmarniały po 5 latach do zera.
    A`propos Agrestu to moja babcia mówiła że on był od zawsze.
    Teraz wiem że od zawszwe to znaczy spokojnie ze 20 lat

  • 12. Data: 2016-08-31 18:31:05
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-31 o 18:23, Crimi pisze:

> [...]
    > A`propos Agrestu to moja babcia mówiła że on był od zawsze.
    > Teraz wiem że od zawszwe to znaczy spokojnie ze 20 lat

    Największy problem jest w tym że mam dwoje dzieci i nie ma mi kto pomóc.
    Myślę i dochodzę do wniosku że najlepiej było by mieć 8 dzieci ;)
    (głupawy uśmiszek)

  • 13. Data: 2016-08-31 18:34:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2016 18:10:36 +0200, Crimi napisał(a):

    > ==================
    > Ja bym To Gospodarstwo od Ciebie Ikselka kupił ...

    Jeszcze się na tamten świat nie wybieram, choć moje "nie mam już czasu"
    zabrzmiało może cokolwiek tragicznie :-)
    Napisz na priv, pogadamy "w temacie" :-)

  • 14. Data: 2016-08-31 18:38:27
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    IX-ka, napisz do mnie na adres r...@w...pl

  • 15. Data: 2016-08-31 18:45:23
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-31 o 18:34, Ikselka pisze:

    > Jeszcze się na tamten świat nie wybieram, choć moje "nie mam już czasu"
    > zabrzmiało może cokolwiek tragicznie :-)
    > Napisz na priv, pogadamy "w temacie" :-)

    -----------------ja też się nie wybieram na tamten świat a miałbym
    świetną działkę do sprzedaŻy

  • 16. Data: 2016-08-31 19:24:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2016 18:23:06 +0200, Crimi napisał(a):

> [...]
    > A`propos Agrestu to moja babcia mówiła że on był od zawsze.
    > Teraz wiem że od zawszwe to znaczy spokojnie ze 20 lat

    Dzięki za namiary. Znalazłam i zamówiłam tu:
    http://cur.pl/gospodarstwo/owocowe/

  • 17. Data: 2016-08-31 19:25:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2016 18:31:05 +0200, Crimi napisał(a):

    > Największy problem jest w tym że mam dwoje dzieci i nie ma mi kto pomóc.
    > Myślę i dochodzę do wniosku że najlepiej było by mieć 8 dzieci ;)
    > (głupawy uśmiszek)

    Dostałbyś wtedy 4000+ i wynająłbyś pomoc :-)

  • 18. Data: 2016-09-02 00:48:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2016 13:39:12 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Ale nic z tego - do tej pory się nie odezwali, natomiast otrzymałam
    > sztampowy mail reklamowy od nich. Istna bezczelność!

    Nadal milczenie.

  • 19. Data: 2016-09-03 23:04:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2016 00:48:11 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Nadal milczenie.

    Takoż.
    Myślę, że wątek można w tym miejscu zakończyć.
    :-/