  • 91. Data: 2014-03-10 14:27:15
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Mar 2014 14:03:18 +0100 osobnik zwany Budyń napisał:

    > Matematyka wskazuje ze aby pogonic postubeków od władzy trzeba oddac
    > glos na pis. Trudno...

    zwalczać postubeków ubekami? ciekawy pomysł.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2014-03-10 14:28:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-10 14:03, Budyń pisze:

    > ok - to jest jakies rozwiązanie jesli przekroczy próg wyborczy, a w
    > koncu ma od lat jakąś szanse. Jesli nie przekroczy to głos stracony, jak
    > w kazdych poprzednich wyborach.

    Nie ma czegos takiego jak stracony glos. W ten sposob nigdy nic sie nie
    zmieni. Zamienisz jednego oszusta na drugiego.

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2014-03-10 14:37:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 14:03:18 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ok - to jest jakies rozwiązanie jesli przekroczy próg wyborczy, a w koncu ma
    > od lat jakąś szanse. Jesli nie przekroczy to głos stracony, jak w kazdych
    > poprzednich wyborach.

    A dlaczego moze nie przekroczyc? Bo wszyscy mysla tak jak Ty ;)
    Zaglosuj - nawet jak nie przekrocza progu to nie bedzie to glos zmarnowany
    - pokazesz milionom innym Polakow ze popierasz KNP. Moze w nastepnym
    glosowaniu dzieki temu wiecej osob zdecyduje sie zaglosowac zgodnie ze
    zdrowym rozsadkiem, a nie "na mniejsze zlo".

    > Ale dalej - powiedzmy ze bedzie miało te 5% i z 10 posłów. Albo sie zapisze
    > do jakiejs koalicji albo kompletnie nie ma znaczenia.

    Ale w kolejnych wyborach moze juz miec 20% bo tacy jak Ty powiedza "ooo
    zaglosuje tym razem na KNP, moj glos tym razem sie nie zmarnuje". Tak samo
    jak politycy tak i wyborcy patrza krotkoterminowo i to jest zle :)

    > Matematyka wskazuje ze aby pogonic postubeków od władzy trzeba oddac glos na
    > pis. Trudno...

    W ten sposob zawsze bedziemy wybierac miedzy PO a PIS i nigdy sie tu nic
    nie zmieni. Chore myslenie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2014-03-10 14:49:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2014 14:37, Adam pisze:

> [...]
    > glosowaniu dzieki temu wiecej osob zdecyduje sie zaglosowac zgodnie ze
    > zdrowym rozsadkiem, a nie "na mniejsze zlo".

    Tylko nikt rozsądny JKM nie popiera. To albo aktor, grający niszowego
    polityka (i tak naprawdę na wygranej mu nie zależy), albo kompletnie
    oderwany od rzeczywistości oszołom o XIX-wiecznej świadomości świata
    (taka żywa skamielina).

  • 95. Data: 2014-03-10 14:55:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 14:49:04 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > polityka (i tak naprawdę na wygranej mu nie zależy), albo kompletnie
    > oderwany od rzeczywistości oszołom o XIX-wiecznej świadomości świata

    Nowoczesnosc w wydaniu rzadzacych nami lewakow jest tak popieprzona, ze
    zdecydowanie wybieram skamieline w postaci normalnego, zdroworozsadkowo
    myslacego JKM. Nie wiem jak mozna nazywac aktorem czlowieka, ktory
    od 40 lat nie zmienil pogladow i mowi / mysli ciagle tak samo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 96. Data: 2014-03-10 15:14:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-10 14:55, Adam pisze:

> [...]
    > myslacego JKM. Nie wiem jak mozna nazywac aktorem czlowieka, ktory
    > od 40 lat nie zmienil pogladow i mowi / mysli ciagle tak samo.

    Powinien byc pedalem albo genderowcem. To by mu pomoglo. Dzis bez tej
    nowoczesnosci ani rusz.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2014-03-10 15:23:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2014 14:55, Adam pisze:

    > Nowoczesnosc w wydaniu rzadzacych nami lewakow jest tak popieprzona, ze
    > zdecydowanie wybieram skamieline w postaci normalnego, zdroworozsadkowo
    > myslacego JKM.

    Zdroworozsądkowy??

    Może w XIX wieku. W świecie XXI wieku znakomita część jego pomysłów na
    ekonomię doprowadziłaby do katastrofy. To taki nasz odpowiednik
    oszołomów z Tea Party.

    Zaś inne jego pomysły wynikają prosto z jego betonowego mizoginizmu,
    słabo tajonego rasizmu i religijnego fundamentalizmu. Plus
    niedwuznacznie grozi wprowadzeniem systemu totalitarengo, gdyby
    przypadkiem raz zdobył włądzę. Określenie "faszysta" samo się narzuca.

    > Nie wiem jak mozna nazywac aktorem czlowieka, ktory
    > od 40 lat nie zmienil pogladow i mowi / mysli ciagle tak samo.

    Aktor charakterystyczny ;)

    Tudzież totalny beton ;->

  • 98. Data: 2014-03-10 15:28:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 15:23:12 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Może w XIX wieku. W świecie XXI wieku znakomita część jego pomysłów na
    > ekonomię doprowadziłaby do katastrofy. To taki nasz odpowiednik
    > oszołomów z Tea Party.

    OK wiec niech zostanie PO - widac w koncu ze jest coraz lepiej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2014-03-10 15:39:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2014 15:28, Adam pisze:

    > OK wiec niech zostanie PO - widac w koncu ze jest coraz lepiej :D

    Na pewno fałszywa jest wizja "prawaków" z JKM na czele, jakoby "od 1939
    było ciągle tylko coraz gorzej".

    Zrób sobie bilans tego, co się zmieniło u ciebie osobiście, zamiast
    opierać się wyłącznie na populistycznych lamentach w mediach.

  • 100. Data: 2014-03-10 16:13:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 15:39:44 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Zrób sobie bilans tego, co się zmieniło u ciebie osobiście, zamiast
    > opierać się wyłącznie na populistycznych lamentach w mediach.

    NFZ mi ojca wykonczyl przestajac refundowac leki na raka, mimo ze
    byla po nich znaczna poprawa. ZUS mi wzrosl z ~400 do 1000 pln. Ukradli
    mi polowe tego co odkladalem przez wiele lat w OFE. Wiek
    emerytalny mi podniesli do 67. Pogorszylo sie chyba w kazdym aspekcie
    do ktorego wladza wklada lapy. To ze sobie radze i ogolnie nie narzekam
    to tylko i wylacznie moja zasluga - rzad niestety ciagle grabi wiecej.

    Skoro nawet rzadowe media lamentuja to chyba jednak nie jest najlepiej:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.