  • 181. Data: 2014-03-13 12:42:48
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    news:a86dc618-0ebd-420e-a8c7-47a3a54a5350@googlegrou
    ps.com...
    >Moim zdaniem jakby pokazali ze korwin dostal 10% to pewnie tyle by w
    >wyborach
    dostal.

    adam -pocztytaj wczorajsz co mówi kaczor
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/76329-kaczynski-w-tel
    ewizji-trwam-jedyna-wartoscia-systemu-tuska-
    jest-utrzymanie-wladzy-nie-narazac-sie-zadnym-grupom
    -nacisku-my-ten-sposob-myslenia-odrzucamy

    a co korwin
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/76306-korwin-mikke-sh
    ow-zapowiada-ze-ujawni-ktory-polski-
    polityk-szkolil-ukrainskich-terrorystow-broni-tez-pu
    tina-i-janukowycza-wideo

    i sie zastanow dlaczego korwina odrzucają skadinąd rozsadni ludzie. On
    własciwie powinien miec zakaz (od swojego ugrupowania) wypowiadania sie
    publicznie w mediach i jego poglądy powinien przedstawiac jego rzecznik :-)
    On, jesli tylko mu troche podskoczy w sondaszach, musi tak naopowiadac ze
    wszyscy z krzesł spadają - i znów mu spadnie :)

    b.

  • 182. Data: 2014-03-13 13:01:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-13 12:36, Budyń pisze:
    > Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał
    > w wiadomości news:5320f34c$0$2234$65785112@news.neostrada.pl...
    >

    > aaa, juz wiem - wy przez panstwo wyznaniowe rozumiecie (odmiennie od
    > definicji podręcznikowej) każde panstwo w którym w ogóle istnieje jakas
    > religia, a czesc społeczenstwa sie do niej przyznaje i swiadomi i
    > dobrowolnie zgodnie z nią postępuje. No to tak -zyjemy w poanstwi
    > wyznaniowym.
    > Ciekawe jak wobec tego nazwiecie kraje islamskie....

    Mnie zastanawia taka sprawa. Polska jako panstwo wyznaniowe (nie wiem
    jakby to naciagac, ale niech bedzie) w ktorym nikogo nie zmusza sie do
    "uprawiania" wiary - nie ma na to przepisow prawa, a jakas paranoje z
    lekcjami religii pominmy - a po przeciwnej stronie jest Francja np. i
    jakis cyrk w stylu rodzic a i rodzic b. Gender i opowiadanie, ze
    dziewczynka moze byc chlopcem, oraz inne pierdoly jak pedziowskie
    manifestacje i adoptowanie dzieci. Ciekawe, ze to nikogo nie przeraza.
    Jawne zaklamanie i zaklinanie swiata, ze nie jest taki jaki jest. Ten
    postep paranoi nikogog nie zastanawia?

    Pozdro.. TK

  • 183. Data: 2014-03-13 15:09:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2014 09:51, Maciek pisze:
    > Statystycznie to się da wszystko udowodnić, trzeba mieć tylko
    > odpowiednich ludzi od statystyk ;-)

    Owszem, ale w tym przypadku oznacza to "wiek jakiego dożyje statystyczny
    Polak żyjący w danym roku".

    Jakby ta średnia wyniosła 100 lat to mógłbyś się spokojnie spodziewać
    podniesienia wieku emerytalnego do 85 lat lub więcej ;)

  • 184. Data: 2014-03-13 15:40:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-13 15:09, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > Jakby ta średnia wyniosła 100 lat to mógłbyś się spokojnie spodziewać
    > podniesienia wieku emerytalnego do 85 lat lub więcej ;)
    Ależ ja się tego prędzej, czy później spodziewam :-)

    Maciek

  • 185. Data: 2014-03-13 18:34:09
    Od: ikka <i...@n...pl>

    On 03/13/2014 09:53 AM, Maciek wrote:
> [...]
    .pdf
    > Mi tego nie tłumacz. Przyjmij po prostu, że w Polsce prawo prawem, ale
    > są jeszcze "zwyczaje" i "tradycje" :->

    nie mogę i nie przyjmę :)

  • 186. Data: 2014-03-13 18:38:06
    Od: ikka <i...@n...pl>

    On 03/13/2014 12:52 AM, "Dariusz K. Ładziak" wrote:
    .pdf

    > Wyszukaj w necie adresy dyrektorów wszystkich szkół publicznych w Polsce
    > i im to wyślij - bo ty wiesz, ja wiem - ale oni najwyraźniej nie wiedzą!
    > No, może kilku (palców jednej ręki chyba mi starczy na zliczenie) wie.
    >
    > Smutna prawda - żyjemy w państwie wyznaniowym.

    wiedzą, tylko po co mają rodziców uświadamiać? jeszcze musieliby
    dodatkowy etat robić.
    co z tego, że wyślę list do dyrektora jakiejś szkoły? to rodzice muszą
    chcieć i być świadomi swoich praw. nikt za nich tych spraw nie załatwi.
    Jak ktoś chce coś wysłać, to wzór już w necie jest:)
    podałam linka :)

  • 187. Data: 2014-03-13 18:59:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.03.2014 13:01, Maniek4 pisze:

    > Ciekawe, ze to nikogo nie przeraza.
    > Jawne zaklamanie i zaklinanie swiata, ze nie jest taki jaki jest.
    > Ten postep paranoi nikogog nie zastanawia?

    Pewnie, że przeraża, ale to zakłamanie/zaklinanie (czyli religia) w
    cywilizowanych krajach traci wpływy i zwolenników.

    Ludzkość może wreszcie dorośnie i wyrośnie z wymyślonych niewidzialnych
    przyjaciół.

  • 188. Data: 2014-03-14 14:27:26
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    Jest kilka lezb na listach Palikota :-) Mam już kandydatki na kogo oddam
    głos. Transwestytów nadal nie ma :-)