  • 11. Data: 2012-06-08 11:04:15
    Temat: Re: Jak najtaniej zasłonić działkę.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2012 09:26, 4CX250 pisze:

    > Zeby było ciekawiej to zapraszani jesteśmy często do sąsiadów na grilla. Ona
    > ma dośc bardzo wysoko postawioną posadę urzędnika i spodziewałem się
    > jakiegoś taktu i obyczajów z jej strony. Kiedyś chciałem skorzystać z WC ale
    > że była już zajęta to wskazała mi łazienkę. Wchodzę do łazienki i nie
    > wierzę, okno wprost na moją działkę o czym doskonale wiedziałem ale na
    > parapecie co stało? Lornetka.

    Wiesz, to niekoniecznie musi oznaczać, że ktoś z łazienki obserwował was ;)

    Primo: niektórzy ludzie maniacko obserwują ptactwo.
    Secundo: ktoś mógł używać lornetki gdzie indziej, poczuł potrzebę, a
    potem ją tam zostawił.

  • 12. Data: 2012-06-08 17:07:16
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    to może być początek ciekawej znajomości... :-b

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2012-06-08 20:29:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 00:34:45 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > W dniu 07.06.2012 17:15, Kris pisz
    > Ja zaczynam dochodzić do wniosku, że popełniłem błąd idąc w tuje... Ale
    > może się rozpędzą...
    >
    > Liguster wokół ogródka przy bloku rósł jak szalony, ale za to na zimę
    > robił się łysy.
    >
    > Co do inicjatora wątku to tak na szybko najtaniej będą chyba takie
    > lekkie drewniane przegrody, ale one przy byle mocniejszym wietrze padną.
    >
    > Przy czym zwracam uwagę, że w wielu gminach jest zakaz stawiania
    > całkowicie nieprzepuszczalnych ogrodzeń.

    Gdzie ty mieszkasz. W mojej ani w okolicznych gminach takim zakazie nikt nie słyszal.

  • 14. Data: 2012-06-08 20:31:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 08:30:28 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jedna z metod jest nieco wyluzować i niczego nie stawiać. Na golasa tam
    > latasz? :-)
    > Jedną z najgłupszysz rzeczy na świecie które dosc czesto widać są budynki
    > postawione w szczerym polu, z pięknym widokiem, idealne okolicznosci
    > przyrody - a cała działka ogrodzona betonowym murem. Normalnie spacernik we
    > więźniu.... Ludzie to mają we łbach poprzekręcane.

    ot to
    100% zgoda

  • 15. Data: 2012-06-08 20:38:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2012 20:29, Kris pisze:

    > Gdzie ty mieszkasz. W mojej ani w okolicznych gminach takim
    > zakazie nikt nie słyszal.

    To może spróbuj przeczytać miejscowy plan zagospodarowania
    przestrzennego, hmm?

  • 16. Data: 2012-06-08 20:39:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 09:26:01 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]

    > filmach to zobaczysz ?e Amerykanie, Meksykanie, NMiemcy, Japonce czy kto
    > jeszcze innny to oni dopiero stawiaj? szczelne ogrodzenia.
    Chyba coś innego oglądałeś.
    Bo ja jak w tych terenach bywałem to raczej symboliczne granice widywałem. I mój
    kolejny dom to własnie po hamerkańsku będzie- syboliczne ogodzenie, żadnych plotow i
    bram na pilota/kamer itp od strony wejscia.
    Jak w Austrii;))

  • 17. Data: 2012-06-08 23:34:40
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlaczego tanio? Bo jedną część drogi najpewniej mi za rok-dwa rozkopią i
    > nie warto inwestować w nic trwałego do czasu aż zrobią drogę.
    >
    > Co wchodzi w grę:
    >
    > a) ogrodzenie lamelowe (do kupienia segment za 35zł). Raczej ciezko coś
    > dostrzec, trzeba by robić to specjalnie. Przeraża mnie delikatność,
    > niewiele brakuje do grubości papieru.
    >
    > b) Jakiś rodzaj wikliny czy banbusa związanego w postac maty - ale
    > sasiad ma i widzę wszystko, tylko ciemniej.
    >
    > Pewnie to nie koniec. Czy ktos ma jakiś inny pomysł?
    >
    > Znam jeszcze ogrodzenie betonowe, ale wolałbym nie stosować aż nie będę
    Wojskowa siatka maskująca. Dwie warstwy 10 centymetrów od siebie. tak międli w
    oczach że gołą dupę wystawisz i nikt nie zauważy.

  • 18. Data: 2012-06-09 12:26:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-06-08 08:30, Budyń wrote:
    > jedna z metod jest nieco wyluzować i niczego nie stawiać. Na golasa tam
    > latasz? :-)

    Mam tak od roku. Wszyscy widzą wszystko. Mi z tym ok, ale ostatnio
    zauważam, że skoro nie ma szczelnego ogrodzenia, to ogryzek można
    wrzucić i h...

    Po drugie - z dwóch stron działki mam drogę, w tym jedną gruntową. Kurzy
    się. Częsciowo ogrodzenie to zatrzyma.

    > Jedną z najgłupszysz rzeczy na świecie które dosc czesto widać są
    > budynki postawione w szczerym polu, z pięknym widokiem, idealne
    > okolicznosci przyrody - a cała działka ogrodzona betonowym murem.

    Zgadza się. Jednak u mnie ten widok jakoś specjalnie dalszy niż za
    ogrodzenie nie jest, więc niewiele tracę.

  • 19. Data: 2012-06-11 23:28:19
    Od: "news.gazeta.pl" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    Mam jakies 150m ogrodzenia bezposrednio przy drodze. Wgląd na działkę
    jak na dłoni.

    posadź ogórecznik, za miesiąc będzie zielona ściana, a na zime brązowa jak
    zwiędnie

  • 20. Data: 2012-06-12 06:10:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
> [...]
    > łazienkę. Wchodzę do łazienki i nie wierzę, okno wprost na moją
    > działkę o czym doskonale wiedziałem ale na parapecie co stało?

    no i co...