  • 1. Data: 2014-09-14 11:47:17
    Temat: Jak nazywa się nakrętka zamiast termostatu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Mam zawór grzejnikowy. Zanim założę termostat jest tam wstawiona
    nakrętka pozwalająca na otwieranie i zamykanie zaworu. Czy ona ma jakąś
    nazwę? Pechowo wyrzuciłem swoje przy mocowaniu termostatu a teraz
    przydało by mi się do czegoś innego i nie mam ani jednej. Rozumiem że
    mają rózne długości, kształty itp. Da się dobrać ze 2-3 uniwersalne typy?

    Rozglądam się za takimi "kapslami" na allegro, ale raczej bez nadziei...