  • 91. Data: 2020-06-10 15:55:23
    Temat: Re: Jak wyjąc piec z kotłowni - tak ze 350kg na oko
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-06-10 o 15:25, e...@g...com pisze:
    > Piaski to są pod Lublinem, w drodze na Krasnystaw. Polecam tam flaki i lody(dwie
    świetne lodziarnie)

    Piaski to malutka osada na Mazurach, niema tam nic oprócz przemiłych
    ludzi. Sosnowiec jest na skrzyżowaniu autostrad A1 i A2, obecnie to
    jedno wielkie centrum logistyczne. Ale co to zmienia w kontekście
    rozmowy o dzielnicy Czeladzi?

    --
    viktorius

  • 92. Data: 2020-06-10 18:19:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Piaski to malutka osada na Mazurach, niema tam nic oprócz przemiłych
    > ludzi. Sosnowiec jest na skrzyżowaniu autostrad A1 i A2, obecnie to

    Co wy piszecie? Piaski to mała wieś niedaleko Konstancina-Jeziorny ;)

  • 93. Data: 2020-06-10 21:14:22
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A ładny on choć?

    W ciemno nie możesz?
    K.

  • 94. Data: 2020-06-10 21:17:26
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > ale nie miał tylu niewolników...znaczy wysokiej klasy fachowców
    > zatrudnionych na umowę o dzieło :D

    Ale najpierw napoju musi skosztować chyba, że jak mały był i do kotła wpadł to nie
    musi.
    K.

  • 95. Data: 2020-06-14 17:35:21
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.06.2020 11:12, heby wrote:

    > Swoi na wylewce, bezepośrednio obudową szuflady, na oko nie ma nawet 1mm
    > aby coś wcisnąć.

    A nie prościej pożyczyć plazmę i go pociąć? Taka plazmą to kroi się jak
    tort.

  • 96. Data: 2020-07-24 21:33:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-06-14 17:35, KIKI wrote:
> [...]

    po odpięciu od instalacji to zazwyczaj wystarczy górę popchnąć, jak by
    nie było to jednak spora dźwignia jest i przechylić go żeby podłożyć
    deskę to zwykle nie problem nawet bez narzędzi

    > A nie prościej pożyczyć plazmę i go pociąć? Taka plazmą to kroi się jak
    > tort.

    teoretycznie, w praktyce zabawy jest sporo bo masz płaszcz więc cięcia
    masz ze 3 razy więcej niż się spodziewasz

    tanią plazmą ciąłem mniej więcej tyle co dwoma dużymi kątówkami makity
    (jedna się troszkę za bardzo grzała)

    i wentylację do plazmy jednak trzeba mieć przygotowaną znacznie lepiej,
    przy kątówce lekki przewiew i byle maseczka wystarczy