  • 11. Data: 2012-06-11 21:32:26
    Temat: Re: Jak wymurowa? brodzik
    Od: <news>

    Użytkownik "SkiMir" napisał:
    > Myślisz, że posmarowanie betonem coś uszczelni?
    > Musi być sensowna warstwa tego betonu - ile, nie wiem
    > ale smarowanie z pewnością nie wystarczy.

    A słyszałeś kiedyś o przeciekającym betonie?
    Wystarczy zaprawa cementowa z jakimś dodatkiem hydro i masz warstwę wodo i
    wilgocio odporną, nawet w cienkiej warstwie, prosto i tanio.
    Tak wiem że różne muratory lansują folie w płynie, taśmy uszczelniające i
    silikony, ale często mam okazję widywać nawet świeżo zaizolowane narożniki
    silikonem sanitarnym i prześwitujące przez niego od spodu pleśń i grzyb,
    widocznie jakoś to nie działa.

  • 12. Data: 2012-06-12 06:34:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > zaizolowane narożniki silikonem sanitarnym i prześwitujące przez
    > niego od spodu pleśń i grzyb, widocznie jakoś to nie działa.

    ten grzyb to sie robi na wierzchu... ;-)

  • 13. Data: 2012-06-12 17:40:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Na wierzchu ani wewnątrz się nie zrobi bo to silikon sanitarny z
    > jakimś środkiem pleśnio i grzybobójczym, ale pod spodem życie kwitnie
    > tak że niemiło to wygląd, oraz powoduje odpadanie owego silikonu.
    > Odnoszę wrażenie że to taki nowoczesny sposób na odwalanie roboty
    > przez fachowców.
    > Takich grzybów i pleśni nigdy nie widziałem w żadnej starej łazience
    > na żadnej fudze, czy betonie a w nowiutkiej odwalonej silikonem
    > proszę:)

    to gówno widziałeś :)

  • 14. Data: 2012-06-12 17:44:29
    Od: <news>

  • 15. Data: 2012-06-12 18:09:26
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > to gówno widziałeś :)

    Faktycznie te silikony to niezłe gówno:)

  • 16. Data: 2012-06-13 10:40:21
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 12.06.2012 17:44, news wrote:

> [...]
    > Takich grzybów i pleśni nigdy nie widziałem w żadnej starej
    > łazience na żadnej fudze, czy betonie a w nowiutkiej odwalonej

    Bzdury opowiadasz, az szkoda Ciebie czytac.
    Jakbys poczytal to sie dowiesz, ze kazdy srodek grzybobojczy w silikonie
    po czasie sie wyexpiruje i przestaje dzialac. Dlatego zalecane jest
    odnawianie fug i uszczelnien silikonowych co kilka lat.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z