  • 1. Data: 2013-11-01 11:41:36
    Temat: Jak wysoko wiesza się okap kątowy?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Okap typu Gorenie DVG 9545 SXE czy też Amica OKC951S
    Mając pomieszczenie wysokości 2,5 metra a blat na poziomie 88cm wychodzi
    wysokość montażu od blatu około 40cm. Bo te okapy mają niby minimalnie
    117-122cm całkowitej wysokości w/g rysunków. A ja mam w miejscu gdzie
    chcę powiesić 240cm, bo tam się rury gazowe jeszcze pochowały to
    oznacza, że takiego okapu nie założę? (wysokość montażu 30cm wychodzi).

    Irokez