  • 1. Data: 2009-09-18 23:21:53
    Temat: Jaka dwuskładnikowa masa do przyklejenia hydromaxa
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Co moglibyscie polecic do przyklejenia hydromaxa na sciany piwnicy.
    znaczenie ma jakość jak i cena.
    jednoskładnikowe typu dysperbit odpadają.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-09-19 06:30:36
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 19 Wrz, 01:21, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Co moglibyscie polecic do przyklejenia hydromaxa na sciany piwnicy.
    > znaczenie ma jakość jak i cena.
    > jednoskładnikowe typu dysperbit odpadają.
    >
    > --
    Cementowy klej do styropianu.... plus woda (= 2 składnikowe).
    A z jednoskładnikowych udziwnionych to np. styrbit2000.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-09-19 07:40:30
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Co moglibyscie polecic do przyklejenia hydromaxa na sciany piwnicy.
    > znaczenie ma jakość jak i cena.
    > jednoskładnikowe typu dysperbit odpadają.

    Abizol ST.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2009-09-19 20:31:04
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > jednoskładnikowe typu dysperbit odpadają.

    Kleiłem właśnie dysperbitem i trzyma się całkiem nieźle. To co wystaje ponad
    ziemią dodatkowo "zakołkowałem".
    Czemu nie chcesz dysperbitu?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-09-20 14:14:41
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kleiłem właśnie dysperbitem i trzyma się całkiem nieźle. To co wystaje
    > ponad ziemią dodatkowo "zakołkowałem".
    > Czemu nie chcesz dysperbitu?
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    Dysperbit jest jednak wodorozpuszczalny, co na dłuższa metę troche go
    dyskwalifikuje

  • 6. Data: 2009-09-20 16:44:17
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Wrz, 16:14, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:h93f0r$ske$1@inews.gazeta.pl...

    > Dysperbit jest jednak wodorozpuszczalny, co na dłuższa metę troche go
    > dyskwalifikuje

    wodorozcieńczalny, a nie wodorozpuszczalny.
    ;-)

    Na pewno masz w domu ściany pomalowane wodorozcieńczalną farbą
    emulsyjną. Spróbuj ją (po wyschnięciu) rozpuścić wodą. Z dyspersjami
    wodnymi jest tak samo.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.