  • 1. Data: 2010-04-22 07:25:59
    Temat: Jaką farbą malowac płyty OSB ?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    Buduje z płyt OSB mały domek dla dzieci w ogrodzie do zabawy .
    Chciałbym go pomalować na jakieś bardzo kontrastowe kolory
    tak żeby było trwałe, dawało się czyścić (zmywać)
    i żeby jeszcze nie za drogo było...

    Zanim spytam w erze, bliżej mi na tę grupę ;-)

    Jakie farby do polecacie do OSB?
    I czy bezpośrednio na płytę, czy jakiś podkład dawać?

    Przyszedł mi do głowy taki pomysł, żeby pomalować
    je najpierw folią w płynie - ale cienko, nie tak jak pod kafle -
    a na to dać farbę lateksową.

    Parę dni temu widziałem na ścianie w toalecie 4* hotelu farbę,
    która był gładka jakby "olejnicą" ją pomalowano
    co to za farby? kojarzy ktoś?