  • 21. Data: 2010-06-23 09:49:45
    Temat: Re: Jaka siatka w okno ?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    666 pisze:
    > Potrzeba dać w okno siatkę, za dużo komarów w okolicy.
    >
    > Okno plastikowe chyba JWC z Teresina, skośne 45* listwy przylgowe do szyby od
    > zewnątrz.
    >
    > Jak siatkę zamocować?
    >
    > Jakaś "rozprężana" ramka przez ten skos profilu nie utrzyma się.
    >
    > Może po prostu siatkę kleić do profilu?
    >
    > Ale klejenie piękne nie będzie i trudno naciagnąć siatkę.
    >
    > Na zewnątrz okna dodatkowo są już zamontowane rolety nadprożowe z pcw w
    > metalowych kasetach.

    Z włókna szklanego.
    U nas są ramkowe, ale jakie będą dla Ciebie najlepsze, nie wiem, skoro
    masz rolety zewnętrzne.
    --
    Basia

  • 22. Data: 2010-06-23 10:11:41
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > "Przerobiłąm" już kilka takich siatek - ciągle się odczepiają, zaciągają,
    > rzep robi się nierzepiasty.

    A ja nie mam problemów. Do starych siatek kupiłem nowe rzepy. Siatki wiszą
    jedynie w oknach, które służą do wietrzenia, zamykane jedynie podczas burzy.

  • 23. Data: 2010-06-25 10:37:29
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Możesz podesłać jakąś fotkę?

    -----

    > Okucia nie przeszkadzają nic a nic, rzepa kleisz do wewnętrznej strony pionowych
    części profila futryny, pod uszczelki, tam jest
    akurat odpowiednia ilość miejsca.

  • 24. Data: 2010-06-25 19:06:37
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz podesłać jakąś fotkę?

    No właśnie, kurcze, w tej chwili nie bardzo. Okno, w którym mam tą siatkę ma
    totalnie zastawiony kwiatkami parapet, ich ruszenie (kwiatków) grozi
    gwałtowną smiercią z powodu wielokrotnych razów wymierzanych wałkiem do
    ciasta, więc nie jestem w stanie okna otworzyć normalnie, ono sie jedynie
    odchyla, a przy takim ustawieniu nie ma jak z aparatem podejść, żeby
    sfotografoiwać futrynę.

    Ewentualnie, tu masz instrukcję montażu innej siatki. Na zdjęciu są jakieś
    dziwne okna bez uszczelek., ale zasada jest ta sama, siatka jest elastyczna
    i ona się na uszczelkach znakomicie układa.
    Druga różnica - ja swojej siatki nie obcinałem tak co do centymetra jak ta
    na zdjęciu, moja ma ze 2cm marginesy, w formie odstających naokoło rzepa
    falbanek, całkowicie się chowających w profilu przy zamkniętym oknie.

    http://mediasklep.ogicom.pl/siatka-przeciw-owadom-cz
    arna-100-x130.html