  • 11. Data: 2015-01-19 17:21:46
    Temat: Re: Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    roznia sie tylko 100 gramami :) jedna 1,3 kg, druga 1,4 :)

  • 12. Data: 2015-01-19 17:47:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mikuś pisze:

    > roznia sie tylko 100 gramami :) jedna 1,3 kg, druga 1,4 :)

    To wszak 7,7% więcej -- dobra i taka różnica. Ale czy w ogóle dobra
    ta szlifierka, to ja wątpię. Mam wrażenie, że te porządne są cięższe,
    choć ani ich nie ważyłem, ani nie mam przed sobą danych katalogowych.
    Do masażu łechcącego taki sprzęt się nada, a czy do szlifowania --
    tego nie wiem.

    Jarek

    --
    I przyszedł Makundrel Cibaśny, żeby zakładać miejscowe kursa masażu i kluby,
    a po nim wnet się pojawił nowy teoretyk elektryczny, Kurupiel Gargazon, żeby

  • 13. Data: 2015-01-19 18:42:14
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    ja nie potrzebuje profesjonalnej :) tylko od czasu do czasu ja
    uruchomic, raz na tydzien, na 2-3 godzinki i tyle

  • 14. Data: 2015-01-19 19:33:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mikuś pisze:

    > ja nie potrzebuje profesjonalnej :) tylko od czasu do czasu ja
    > uruchomic, raz na tydzien, na 2-3 godzinki i tyle

    Patrzę na profesjonalistów, na te złote rączki rozmaite. Oni gdzieś
    w czeluściach bagażników swoich fordów czy volkswagenów przeważnie
    wożą i szlifierkę oscylacyjną. Wątpię, by statystycznie rzecz biorąc,
    dobywali jej częściej niż raz na tydzień. Ale jak już trzeba, to taki
    przez dwie godzinki może to i owo nieźle wyszlifować. Gdyby mu zamiast
    tego dać do ręki taką trzęsiawkę wagi piórkowej, to by wolał ręcznie
    papierem skrobać.

    Jarek

    --
    Przez cały kraj idziemy dwaj