  • 31. Data: 2010-02-09 22:53:18
    Temat: Re: Jaki ekspres wysoko ciśnieniowy do kawy ?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-05 09:52, Jacek Osiecki pisze:

    > Rozumiem że kolbowy a nie automatyczny, biorąc pod uwagę cenę?
    > Bo ja bym polecił Nivonę 610 (http://www.ceneo.pl/366369), bardzo fajny
    > automat - tyle że to teraz w okolicach 1500 stoi... Dobrze miele kawę,
    > solidny sprzęt (od prawie roku dzielnie robi po 5-10 kaw dzień w dzień).
    > Robiony ponoć przez tego samego producenta co Jura...
    Tak żeś zachwalał (i w innych postach), że prawie bym dzisiaj kupił
    (może nie 610, choć też stał, ale 720 lub okolice, bo prawie w tej samej
    cenie), ale wyszedł jeden minus tych maszyn - wymagają dostępu z
    boku/tyłu/góry do obsługi. A są na rynku maszynki, które mają wszystkie
    eksploatacyjne sprawy załatwiane od frontu, więc ekspres może stać jak
    nie całkowicie zabudowany, to przynajmniej w jakimś miejscu zagracony z
    każdej strony czymś, a nie jako pomnik ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 32. Data: 2010-02-10 14:57:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 23:53:18 +0100, BartekK napisał(a):
> [...]
    > (może nie 610, choć też stał, ale 720 lub okolice, bo prawie w tej samej
    > cenie), ale wyszedł jeden minus tych maszyn - wymagają dostępu z

    E, bez przesady - potrzebują jakieś 10cm od góry i nieco mniej z lewej
    strony. Pamiętaj, że automat automatowi nierówny - ja długo wybierałem,
    wiele tanich (a czasami i droższych) automatów miało tak miażdżące negatywne
    opinie że strach myśleć o zakupie takowych :) Jeśli chodzi o nivonę to mogę
    osobiście potwierdzić że jest naprawdę solidna - co, z tego co widziałem np.
    w opiniach różnych ekspresów na ceneo, nie jest takie oczywiste ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 33. Data: 2010-02-10 17:25:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > (może nie 610, choć też stał, ale 720 lub okolice, bo prawie w tej samej
    > cenie), ale wyszedł jeden minus tych maszyn - wymagają dostępu z

    saeco odea go wymaga dostępu od góry na wsyp kawy, od lewej na wodę i
    od prawej na fusy... ale jest obrotowy, więc to nie problem :-)

    pozdrawiam
    s_13