  • 661. Data: 2014-07-14 12:32:49
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-13 14:32, masti pisze:

    > i potrafisz udowodnić, że nie był dyrektorem szpitala?
    > gratuluję czasu przed ołtarzem

    A to zdefiniuj moze czytajacym czym charakterysuje sie organ.

    Pozdro.. TK

  • 662. Data: 2014-07-14 12:37:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-13 09:17, uzytkownik pisze:

    > Nie widziałem, dlatego nie zabieram głosu, anie jako przeciwnik, ani
    > jako zwolennik.

    Popatrz, to tak samo jak ja.

    > Zbyt wielu księży to powtarza. Zatem domyślam się, że jest to doktryną.

    Nie znam ani jednego.

    > Albo nie dostrzegasz tego, że ktoś może być obrażany tak samo jak ci
    > księża, którzy obrażali bezmyślnie.

    Rownie dobrze Ty mozesz zauwasz cos czego nie ma.

    > Co znowu?
    > Sam wyciągałeś ten temat ironizując pod moim adresem.

    Daj spokoj. Juz dawno skonczylem. Wniosek jest taki, ze Ciebie to nie
    dotyczy, wiec po co do tego wracasz?

    Nie Ciebie tylko fanatyka. :-)
    Twoje lustro widzi go co dzien.

    Pozdro.. TK

  • 663. Data: 2014-07-14 12:38:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 12:28:16 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > To wytlumacz mi jak w miescie moga przeszkadzac symbole religijne, a
    > reklamy nie? Pytalem o reklamy mastiego, ale mnie zbyl. A tak, nie
    > wplywaja na nasze zycie jak kosciol. hehe

    biedaku, nie udało się zmienić tematu w trakcie wątku?
    Reklami mi też przeszkadzają ale jak sam stwierdziłeś nie wpieprzają się
    wszędzie w życie innych jak KK.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 664. Data: 2014-07-14 12:42:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 12:32:49 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > A to zdefiniuj moze czytajacym czym charakterysuje sie organ.

    sorki, ale jak nie znasz podstawowych pojęć to może najpierw się doucz
    czym się różni organ od osoby

  • 665. Data: 2014-07-14 12:51:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.07.2014 11:21, Ergie pisze:

    > No i ciągle nie podałeś ani jednego przykładu jakoby KK nakazywał
    > dyskryminację.

    Podawałem wielokrotnie, kłamco.

    > O dotarło! Czyli jednak dyskryminacja nie jest wpisana. No właśnie
    > potępiany jest czyn, nie człowiek. Cieszę się że w końcu zrozumiałeś.

    To jest totalny bełkot powstały z wydestylowanej hipokryzji. "Nie
    dyskryminujemy Murzynów - tylko potępiamy ich jawną ciemność".

    Swoją droga po raz kolejny się zdradzasz jako jeden z
    fundamentalistycznych apologetów, a nie jako strona rzekomo neutralna.

    [ciach reszta kłamstw i konfabulacji fundziaka]

    Jesteś kłamcą i manipulantem z objawami szkolenia katolicką przez
    Kongregację Nauki Wiary (czyli Świętą Inkwizycję czyli katolicką
    bezpiekę) - stosujesz wszystkie ich wykręty, manipulacje, próby zmyłek
    oraz odwracania uwagi.

    Kto ma choć trochę rozumu przejrzy twoje do bólu naciągane definicje
    rodziny i miłości, twoje wyraźne tendencje objawiające się "freudowskimi
    omsknięciami" (np. twoje urojenia podrywania czy łączenie seksu z
    miłością także w stosunku do dzieci, z czego potem nieudolnie próbowałeś
    się wycofać) i twoją rzekomą neutralność.

    Dalej produkuj się na właściwej grupie - tutaj już ci nie odpowiem. A
    najlepiej to się lecz, zanim komuś krzywdę zrobisz.

    Tutaj: *plonk*

  • 666. Data: 2014-07-14 12:54:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-13 09:31, uzytkownik pisze:

    > Ale Ty wcześniej dałeś do tego powody.

    Tak?
    A jakie to powody pozwalaja nazywac mnie skurwysynem? Jakies blizej
    nieokreslone synonimy tolerancji?

    > KK zbyt mocno żyje wyobrażeniami i domysłami do tego kłamiąc na temat
    > rzeczywistości.

    Nie sciemniaj. Padl konkretny zarzut, wiec oczekuje konkretnej odpowiedzi.
    Jaki pedal nie moze chodzic po ulicy? Konkretnie. Jeden znany przypadek.

    > Ile znasz osobiście osób o orientacji homoseksualnej?

    Nie wiem ile znam. Wogole mnie to nie obchodzi.

    > Ile z tych osób wychowuje dzieci?

    jak wyzej.

    Pozdro.. TK

  • 667. Data: 2014-07-14 13:26:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-14 12:38, masti pisze:

    > biedaku, nie udało się zmienić tematu w trakcie wątku?

    Nie tematu tylko chcialem uscislic.

    > Reklami mi też przeszkadzają ale jak sam stwierdziłeś nie wpieprzają się
    > wszędzie w życie innych jak KK.

    Nie wpieprzaja sie powiadasz?
    Jedna trzecia psychologii do smieci. :-)

    Pozdro.. TK

  • 668. Data: 2014-07-14 13:31:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-14 12:42, masti pisze:

    > sorki, ale jak nie znasz podstawowych pojęć to może najpierw się doucz
    > czym się różni organ od osoby

    No to niech ten organ podpisze w takim razie jak nie lapiesz.

    Pozdro.. TK

  • 669. Data: 2014-07-14 13:34:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 13:26:53 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Nie tematu tylko chcialem uscislic.

    > Nie wpieprzaja sie powiadasz?
    > Jedna trzecia psychologii do smieci. :-)

    no patrz Pan. To reklamy podpisały Konkordat i wymuszają zmiany w prawie
    oparte na światopoglądzie? Podasz przyklad?

  • 670. Data: 2014-07-14 13:37:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-14 10:13, Andrzej Lawa pisze:

    > Ach, jakbym słyszał ratlerka sąsiada - małe, dziamgające zza płota
    > (tutaj: anonimowości) gówienko.

    Wiesz moze ile kosztuje publikacja sprostowania w mediach?

    > A ja pisałem coś o "przyjemnym lizaniu podłogi"? To twój tekst i uważam
    > go za co najmniej... dziwny. Wręcz wymagający pilnej konsultacji
    > psychiatrycznej - zanim się czymś zatrujesz (chociaż dla ludzkości nie
    > byłoby to takie złe).

    Mnie nie dziwi, ze nie lapiesz. To tekst dla inteligentnych ludzi.

    Nooooo