  • 11. Data: 2014-04-04 20:18:33
    Temat: Re: Kanał wentylacyjny po elewacji.
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ariusz wrote:
    > [ciach]

    > Widocznie kupiłeś sobie kiepski okap. U mnie sprawdza się doskonale.
    > Nie wyobrażam sobie gotowania bigosu bez okapu.
    >
    > Ja wypuściłem okap przez ścianę na zewnątrz. Robotę i tak załatwiają
    > wentylatory.
    >
    > I właśnie te wentylatory to jedyna wda mojego okapu bo hałasują.

    bo trzeba wentylator dokupić i wstawić na zewnątrz, a jak ma być cichy
    to z ventura

    jeffrey

  • 12. Data: 2014-04-04 21:44:51
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 08:23:16 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:
    > Mój odkurzacz też hałasuje i to o wiele, wiele bardziej niż okap, a
    >
    > jakoś mi to nie przeszkadza - choć przy odkurzaczu nie da się oglądać
    >
    > TV, a przy okapie pracującym nawet na 3 mogę bez problemu.

    Każdy towar ma swoje klienta. Tobie się chciało zrobić sobie samemu skuteczny okap i
    sobie zrobiłeś i jest OK.
    To co sprzedaję jest dla tych, którzy nie chcą czegoś wiszącego z sufitu, aby mimo to
    to coś skutecznie* wyciągało, było ciche** i na koniec, nie przeszkadza im cena.

    * na końcu salonu nie czuć ryby smażonej w aneksie kuchennym a dizajnerskiem
    błyszczące lampy zawieszone w kuchni nie trzeba czyścic z tłuszczu po każdym
    gotowaniu

    ** da się siedzieć w towarzystwie przy wyspie i można spokojnie rozmawiac podczas
    smażenia zakąsek

  • 13. Data: 2014-04-04 22:02:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 21:44:51 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > To co sprzedaję jest dla tych, którzy nie chcą czegoś wiszącego z sufitu, aby mimo
    to to coś skutecznie* wyciągało, było ciche** i na koniec, nie przeszkadza im cena.

    Masz racje ze kazdy towar znajdzie swojego klienta - ten towar jednak jest
    dla bogatych - tylko i wylacznie dlatego ze jest drogi, bo technicznie,
    funkcjonalnie i higienicznie to jednak zwykly okap go wyprzedza :)

    > ** da się siedzieć w towarzystwie przy wyspie i można spokojnie rozmawiac podczas
    smażenia zakąsek

    Juz widze jak ktos to robi :-) Takie rzeczy tylko w filmach kolego :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2014-04-04 22:20:59
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    to to coś skutecznie* wyciągało, było ciche** i na koniec, nie przeszkadza >im cena.
    A sprzedałes już choć jedną sztukę?
    Ta restauracja w Warszawie co pisałeś że chce kupic- kupiła?
    Można obejrzeć w działaniu?

  • 15. Data: 2014-04-04 22:38:42
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Fri, 2014-04-04 at 13:02 -0700, Adam wrote:

> [...]
    > funkcjonalnie i higienicznie to jednak zwykly okap go wyprzedza :)

    > Juz widze jak ktos to robi :-) Takie rzeczy tylko w filmach kolego :D

    bo w PL to tylko wpieprza sie kartofle ze schabowym pracowicie,
    zespołowo wraz z sąsiadami wyklepanym w niedziele po mszy i tour de
    supermarket, przy kiwającym się rozkładanym stole zastawionym szklankami
    w wiklinowych koszyczkach i talerzach z Włocławka.

    amen

    @

  • 16. Data: 2014-04-04 22:51:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 22:38:42 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

    > amen
    Rozumiem że siadasz od czasu do czasu z kumplami przy "wyspie" i smazycie zakąski?

  • 17. Data: 2014-04-04 22:55:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://voila.pl/index.php?f=1791189.pdf

  • 18. Data: 2014-04-04 23:38:01
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    Można, http://www.restauracjastrefa.pl

  • 19. Data: 2014-04-04 23:43:42
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 22:02:40 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > bo technicznie,
    >
    > funkcjonalnie i higienicznie to jednak zwykly okap go wyprzedza :)

    A tak konkretnie to na czym ta funkcjonalność i higieniczność tradycyjnego okapu
    polega?

  • 20. Data: 2014-04-05 01:14:10
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Fri, 2014-04-04 at 13:51 -0700, Kris wrote:

    > Rozumiem że siadasz od czasu do czasu z kumplami przy "wyspie" i smazycie zakąski?

    ni mam wyspy :(

    @