  • 11. Data: 2018-09-05 14:01:29
    Temat: Re: Karton i papier w kominku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Tu bym polemizował. Przeobrażają zwykle mietki co przyjeżdżają po worki,
    > przy czym kryteria przeobrażania są nieznane bo czasem przeobrażają
    > losowo, biorąc tylko kilka worów a resztę zostawiają :/

    Nie jest nigdzie powiedziane, że przeobrażenie może odbyć się tylko
    w jeden sposób. Ten drugi polega na przystawnieniu pieczątki w odpowiednim
    miejscu.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2018-09-05 14:08:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 5 września 2018 14:01:30 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Nie jest nigdzie powiedziane, że przeobrażenie może odbyć się tylko
    > w jeden sposób. Ten drugi polega na przystawnieniu pieczątki w odpowiednim
    > miejscu.

    Wywoziłem wiele razy różne barachło na PSZOKa i nikt nigdy mi nie przykładał
    pieczątki, tym bardziej w odpowiednie miejsca :O

    L.

  • 13. Data: 2018-09-05 14:53:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Wywoziłem wiele razy różne barachło na PSZOKa i nikt nigdy mi nie przykładał
    > pieczątki, tym bardziej w odpowiednie miejsca :O

    No bo to był ten *pierwszy* z omawianych sposobów.

    --
    Jarek