  • 41. Data: 2010-09-05 00:40:19
    Temat: Re: Klimatyzator z LerojaMerlina
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:lyvh06u6ermr.1rg1e7q1vffak$.dlg@40tude.net...
    > Ale już ogrzewanie klimą domu (czyli w moim przypadku) nie ma sensu ani
    > ekonomicznie, ani praktycznie - bezwładność cieplna jest może i spora, ale
    > nie ma owego sąsiedzkiego mimowolnego "wspomagania".

    Rodzaj ogrzewania nie ma znaczenia w rozpatrywaniu bilansu cieplnego w
    sytuacji grzania od sąsiadów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 42. Data: 2010-09-05 00:40:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    napisał w wiadomości news:i5u4ha$k85$1@inews.gazeta.pl...

    > "Ikselka" lyvh06u6ermr.1rg1e7q1vffak$....@4...net

    > Ale po co mi klimatyzator na dogrzewkę, jeśli on nie zdoła dogrzać? :)
    > Lepiej chyba dziś kupić piecyk z grzałką elektryczną. :)
    >
    > Potrzebny mi klimatyzator dogrzewający do +5 na zewnątrz. :)
    > Albo panel słoneczny na balkon. ;)

    Grzejnik olejowy, albo klima. Sam policz co taniej wyjdzie.

  • 43. Data: 2010-09-05 00:42:42
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    napisał w wiadomości news:i5ugt1$1g3$1@inews.gazeta.pl...

    > Z innych źródeł wiem, że taki klimatyzator jest droższy od ,,zwykłego'',
    > ale za to (w zamian za wyższą cenę) gotowy do samodzielnego montażu
    > i gotowy do samodzielnego uruchomienia. :)

    I tak właśnie jest.

    Do grzania jednak to sam widzisz, że nie będzie zbyt dobry. W październiku
    noce będą poniżej jego zakresu temperatur, a inwerterowym byś sobie grzał
    chatę w drugiej taryfie.

  • 44. Data: 2010-09-05 00:51:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbiński" 4c82e6a3$0$27045$6...@n...neostrada.pl

    > Zakładając, że się klima nie zepsuje, to jest tanie. W innym przypadku może być
    drogo...

    Te Ziobra można montować samodzielnie.
    Montować i rozmontowywać oraz montować ponownie.
    Ale grzeją dopiero od +10 na zewnątrz. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2010-09-05 11:34:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 02:40:19 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Rodzaj ogrzewania nie ma znaczenia w rozpatrywaniu bilansu cieplnego w
    > sytuacji grzania od sąsiadów.

    Dla mnie nie - bo nie mam grzejących sąsiadów.

  • 46. Data: 2010-09-05 12:01:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i5t6dv$ae0$...@i...gazeta.pl

    > http://www.leroymerlin.pl/produkty/klimatyzator-mont
    owany-na-stale-z-systemem-szybkozlaczek-sc1226-zibro
    ,1177076471,1213964843.html

    Dzień dobry,
    Wszystkie klimatyzatory oraz wentylatory zostały sprzedane 2
    m-ce temu,
    na początku lipca. Sytuacja dotyczy całej Polski. Dostępność w/w początek
    wiosny 2011.
    Jeśli chodzi o montaż we własnym zakresie, to jest taka możliwość, ale traci
    pan gwarancję.
    Mimo szybko-złączek wymaga nakładu pracy oraz ponownego wpuszczenia gazu.
    Producent oferuje
    profesjonalny montaż klimatyzatorów z gwarancją za ok. 850zł (cena
    sugerowana - zależy od
    różnych czynników). Więcej informacji uzyska pan bezpośrednio na dziale
    elektrycznym
    w sklepie lub pod nr tel. 085-6649853. Zapraszamy. Ekipa Leroy Merlin.

    I chyba wszystko jasne. Skoro to trzeba montować za 850 złotych,
    wolę wybrać klimatyzator bez kłopotliwych szybkozłączek,
    z inverterem i grzejący do -10, zamiast do +10... Kilkaset
    drożej (od tego Zibro) jest Sanyo podobnej mocy... W sumie
    będzie niemal dwa razy drożej niż 2 tysiące złotych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'