  • 11. Data: 2015-11-20 07:44:40
    Temat: Re: Kłopot mój, czy energetyki.
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 19 listopada 2015 22:04:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Chodzi o to żeby bez wyłączania zrobić. Wyłączenie na słupie może drogo kosztować
    bo wiązać się moze z zakopaniem kabla, postawieniem skrzynki na zewnątrz, wymiana
    instalacji na troj przewodowa.

    wyłaczenie na słupie polega na wyłaczeniu napiecia na czas remontu stojaka - w
    tauronie kosztuje 99zł. A jesli energetyka uzna ze to jej sprawa to bedzie za darmo.

    b.

  • 12. Data: 2015-11-20 08:15:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-19 o 20:02, Budyń pisze:
    > ...i przy okazji sie zabij tym prundem - ileż moze kosztowac nowy stojak? 30zł?
    30 zł to będzie kosztować taki, jak jest teraz na złomie. Elektryk to
    oglądał i wycenił na 1000-1500. Właścicielka budynku żyje z emerytury z
    ZUS, czyli z godnej i dostatniej :-(
    Jacek.

  • 13. Data: 2015-11-20 08:40:37
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 20.11.2015 o 08:15, Jacek pisze:
    > 30 zł to będzie kosztować taki, jak jest teraz na złomie. Elektryk to
    > oglądał i wycenił na 1000-1500. Właścicielka budynku żyje z emerytury z
    > ZUS, czyli z godnej i dostatniej :-(
    1500 to mnie kosztowało nowe przyłącze ziemne z przekopem pod prywatną
    drogą (9m) nieutwardzoną, skrzynka z licznikiem.

    --
    GreDi

  • 14. Data: 2015-11-20 08:45:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 20 listopada 2015 08:15:43 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > 30 zł to będzie kosztować taki, jak jest teraz na złomie. Elektryk to
    > oglądał i wycenił na 1000-1500. Właścicielka budynku żyje z emerytury z
    > ZUS, czyli z godnej i dostatniej :-(
    > Jacek.

    to pytaj nastepnego elektryka. Elektryk ma w ofercie równiez zysk, a czasem nawet i
    podatki :-) Zagadaj do pogotowia energetycznego i fuche zlec.

    b.

  • 15. Data: 2015-11-20 09:27:46
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > 30 zł to będzie kosztować taki, jak jest teraz na złomie. Elektryk to
    > oglądał i wycenił na 1000-1500. Właścicielka budynku żyje z emerytury z

    Zadzwoń do lokalnego zakładu energetycznego i zapytaj- wg mnie oni to wymienia.
    W zeszłym roku w domu mojej babci za darmo przycięli orzecha włoskiego który tak się
    rozrósł że gałęzie zaczęły zbliżać się właśnie do przewodów idących właśnie do
    takiego przyłącza.
    Zgłosiłem, przyjechali z piłą, podnośnikiem i przycięli ile trzeba. Myślę że wymiana
    stojaka tez jest w ich interesie.
    1500wyżej piszesz- ze 3-4 lata temu ok 2tys kosztowało mnie zmiana przyłącza z
    takiego napowietrznego na ścianie na kablowe. Elewacje w tym budynku chcieliśmy robić
    i kable na ścianie przeszkadzały więc uzgodniliśmy z energa że zrobimy kablowe.
    Skrzynka w granicy posesji, licznik wyleciał z domu do skrzynki, przewód od skrzynki
    do domu razem wyszło niecałe 2tys. Energetyka ze swojej strony darmo zrobiła
    papierologie(projekt itp.) oraz przełączyła kable i przeniosła licznik do
    przygotowanej skrzynki.
    Tak więc dzwoń-* idzie się z nimi normalnie dogadać.