  • 1. Data: 2015-11-18 20:38:17
    Temat: Okno dachowe + zacieki
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Hej
    Mam taki problem w łazience mam okno dachowe. Od dolnej krawędzi okna mam
    położoną płytę KG. Wygląda to mniej więcej tak:
    \
    \ - okno
    | - ściana pionowa

    \ - ściana
    \
    Wszystko jest Ok do czasu późnej jesieni i zimy. Z racji ilości wilgoci w
    powietrzu wytrąca mi się wilgoć na oknie i z okna leci mi po ścianie.
    Skutki może sobie każdy wyobrazić. Nie moge postawić tam grzejnika i teraz
    pytanie jak tą skoploną wilgoć odprowadzić od okna bądź ściany. Nie mam
    pomysłu na to a sezon za pasem...
    --
    .:Artur:.

  • 2. Data: 2015-11-18 20:44:50
    Temat: Re: Okno dachowe + zacieki
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.11.2015 o 20:38, .:Artur:. pisze:
    > Z racji ilości wilgoci w
    > powietrzu

    To może popraw wentylację w łazience?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-11-18 21:42:52
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 20:44:50 +0100, Czarek napisał(a):

    > To może popraw wentylację w łazience?

    wyciąg mechaniczny liczyłem tak aby w ciągu 5 min wysiorbał całą kubaturę
    łazienki. Chyba że to jeszcze mało :/
    A tak btw jaką wydajność taki wentylator powienien miec - raczj w ile minut
    ma wyciągnąc wszystkie m3 z łazienki.
    Nie chcaiłem przedobrzyć. bo gdzie te m3 muszą być zassane do mieszkania
    zimnego powietrza.
    .:Artur:.