  • 1. Data: 2015-11-17 13:54:31
    Temat: Majka pokazuje swoja puszke
    Od: Majka <k...@g...com>

    Kontynuuję remont. Chciałam zmienić gniazdko.
    Wyprowadziłam stare gniazdko ze ściany i oto moja puszka:

    https://goo.gl/photos/BWWxVAzurEs8NevUA

    Genialne, prawda?
    Majka

  • 2. Data: 2015-11-17 15:30:26
    Temat: Re: Majka pokazuje swoja puszke
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 13:54, Majka pisze:
    > Kontynuuję remont. Chciałam zmienić gniazdko.
    > Wyprowadziłam stare gniazdko ze ściany i oto moja puszka:
    >
    > https://goo.gl/photos/BWWxVAzurEs8NevUA
    >
    > Genialne, prawda?
    > Majka

    Majka ma poczucie humoru. Podoba mi się ta Majka.
    ;)

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-11-17 15:53:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Okolica ładna ale dziura straszna.

  • 4. Data: 2015-11-17 16:45:03
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 15:30:27 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Majka ma poczucie humoru. Podoba mi się ta Majka.
    > ;)

    Niestety, nie mam. Dziura wypełniona korą zamiast puszką elektryczną - podziwiam
    inwencję elektryka/montera. Zastanawiam się, czy zabrakło mu jednej tylko puszki, czy
    też w innych znajdę równie interesujące rzeczy.

    Co teraz, skoro kawałki kory już były? Puszka będzie puszką po coli? Styropian?
    Wypełnienie otworu starym chlebem? Trociny z wikolem?

    Majka

  • 5. Data: 2015-11-17 17:08:02
    Temat: Re: Majka pokazuje swoja puszkę
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    > Użytkownik "Majka" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Genialne, prawda?
    >Majka

    Kora jest Eko. Mogłaś gorzej trafić.

    Bogdan

  • 6. Data: 2015-11-17 17:15:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 16:45:07 UTC+1 użytkownik Majka napisał:

    > Niestety, nie mam. Dziura wypełniona korą zamiast puszką elektryczną - podziwiam
    inwencję elektryka/montera.

    Jesli cos jest glupie ale dziala, to wcale nie jest glupie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2015-11-20 15:28:48
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2015 06:53:16 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Okolica ładna ale dziura straszna.

    Przychodzi mąż do domu z pracy, a głodny był jak diabli, wiec mówi do żony:
    - Daj mi obiad!
    Żona na to:
    - Czy otworzyć ci puszkę?
    A mąż:
    - Cipuszkę później, teraz daj mi jeść.

    --
    scruffty

  • 8. Data: 2015-11-24 09:15:50
    Od: Piotr <m...@w...pl>

    > Jesli cos jest glupie ale dziala, to wcale nie jest glupie :)
    > pozdr.

    Dziala do puki cos sie nie stanie. Na przyklad niepewny kontakt wtyczki i gniazdka
    doprowadzi do wzrostu temperatury....

    Kora jest palna. Tam nie powinno byc niczego co sie moze zapalic. Po to puszki i
    gniazdka wg norm powinny być z trudnopalnego tworzywa.

  • 9. Data: 2015-11-24 12:56:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystko dobrze działa dokąd cos się nie stanie. Samoloty na przykład latają dokąd
    ktoś bomby w luku bagażowym nie odpali. W marketach większość puszek z polietylenu
    albo polipropylenu a te tworzywa akurat dobrze się pala i łatwo zapalają. Dziewczyna
    pokazała puszkę jako ciekawostkę przyrodnicza a nie temat do pouczeń.

  • 10. Data: 2015-11-24 13:26:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-17 o 13:54, Majka pisze:
    > Kontynuuję remont. Chciałam zmienić gniazdko.
    > Wyprowadziłam stare gniazdko ze ściany i oto moja puszka:
    Teraz to panie Hameryka.
    W latach 80-tych kuzynka dostała mieszkanie w nowiutkim bloku i prawie
    od razu były tam karaluchy. Po każdej dezynsekcji miesiąc spokoju i od
    nowa. W końcu odkryli, że budowlańcy przed zabudowaniem płytami pionu
    rurowego zamietli tam wszystkie śmieci po sobie: resztki kanapek, masę
    słonecznika, szmaty, gazety i inne resztki.
    Jacek