  • 1. Data: 2015-11-18 21:35:17
    Temat: Kłopot mój, czy energetyki.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Na starym budynku z lat 50-tych stoi przyłącze energetyczne napowietrzne
    w postaci rury fi 60 wystającej z dachu.
    Rura skorodowała i obawiam się, że się niedługo złamie.
    Jest to element przed licznikiem i przed głównymi bezpiecznikami.
    Teraz pytanie: czy mam szansę, że energetyka wymieni to na swój koszt?
    Nie wiem, co jest w umowie o dostawę energii, bo była ona zawierana, jak
    u steru władzy był to. Bierut.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-11-19 07:15:21
    Temat: Re: Kłopot mój, czy energetyki.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 listopada 2015 21:35:16 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Teraz pytanie: czy mam szansę, że energetyka wymieni to na swój koszt?
    > Nie wiem, co jest w umowie o dostawę energii, bo była ona zawierana, jak

    Energetyka pewnie zasugeruje Tobie przy okazji wyciągnięcie licznika i zabezpieczeń
    do skrzynki na zewnątrz.

  • 3. Data: 2015-11-19 10:01:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > Teraz pytanie: czy mam szansę, że energetyka wymieni to na swój koszt?
    > Nie wiem, co jest w umowie o dostawę energii, bo była ona zawierana, jak

    zalezy gdzie jest granica eksploatacji - jesli na zaciskach na przewodach
    napowietrznych to konstrukcja jest twoja. Ale zapewne nikt nie wie gdzie jest granica
    eksploatacji :)
    Napisz do nich ze prosisz o wymiane elementów zagrażających bezpieczenstwu czyli
    stojaka- a nuz wymienią :)

    b.

  • 4. Data: 2015-11-19 11:32:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-11-19 10:01, Budyń wrote:
    >a nuz wymienią :)

    ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2015-11-19 11:53:39
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 19.11.2015 o 10:01, Budyń pisze:
    > Napisz do nich ze prosisz o wymiane elementów zagrażających bezpieczenstwu czyli
    stojaka- a nuz wymienią :)
    :)
    Albo wpadnie brygada interwencyjna (dwóch elektryków samochodem
    terenowym) i powiedzą, że faktycznie prawdę Pan mówi, że to zagraża
    bezpieczeństwu, ale stojak jest po stronie właściciela nieruchomości.
    Więc my to teraz odłączymy, a jak awaria zostanie usunięta, to Pan
    skontaktuje się z naszym BOK'iem i przyjedziemy w celu podłączenia.

    Cztery doby bez prądu :D

    Znam analogiczny przypadek z instalacja gazową. Tyle, że w przypadku,
    którym znam, brak dostawy gazu trwał 2 tygodnie. Na szczęście, akcja
    była w środek lata.
    --
    GreDi

  • 6. Data: 2015-11-19 14:38:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wsadz ja w gips zrobimy z rozcietej wzdłuż grubszej rury.

  • 7. Data: 2015-11-19 19:37:46
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Wsadz ja w gips zrobimy z rozcietej wzdłuż grubszej rury.

    Niezły pomysł, ale rura jest najbardziej skorodowana przy samym dachu, a
    więc "gips" nic nie pomoże.
    Miałem pomysł wsadzenia do środka cieńszej rury, ale niestety w środku
    są przewody :-(
    Jacek

  • 8. Data: 2015-11-19 19:44:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dorobku wsporniki do gipsu i przymocuj do dachu.

  • 9. Data: 2015-11-19 20:02:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 19 listopada 2015 14:38:50 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Wsadz ja w gips zrobimy z rozcietej wzdłuż grubszej rury.

    ...i przy okazji sie zabij tym prundem - ileż moze kosztowac nowy stojak? 30zł?
    Jesli juz wyłączć prund to trzeba zrobic porządnie.

    b.

  • 10. Data: 2015-11-19 22:04:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chodzi o to żeby bez wyłączania zrobić. Wyłączenie na słupie może drogo kosztować bo
    wiązać się moze z zakopaniem kabla, postawieniem skrzynki na zewnątrz, wymiana
    instalacji na troj przewodowa.