  • 1. Data: 2009-06-05 21:01:40
    Temat: Komin wentylacyjny i 2 łazienki
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Czy mogę podłączyć 2 łazienki do 1 komina wentylacyjnego?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-06-05 21:05:44
    Temat: Re: Komin wentylacyjny i 2 łazienki
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    ..::Adam::.. pisze:
    > Czy mogę podłączyć 2 łazienki do 1 komina wentylacyjnego?
    > Pozdrawiam
    > Adam
    dodam tylko że w łazienkach nie ma piecyków gazowych.
    W dolnej prysznic i wc a w górnej wc prysznic i wanna
    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2009-06-06 10:42:45
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    ..::Adam::.. pisze:
    > Czy mogę podłączyć 2 łazienki do 1 komina wentylacyjnego?

    Pod "czysto grawitacyjną wentylację", odp. brzmi - nie. § 141
    rozporządzenie w spawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie

  • 4. Data: 2009-06-06 14:58:15
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Pod "czysto grawitacyjną wentylację", odp. brzmi - nie. § 141
    > rozporządzenie w spawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
    > budynki i ich usytuowanie
    Co 2 kondygnacja.
    Ale ja bym to olał i się wpiął, jak nie ma innej mozliwości

  • 5. Data: 2009-06-06 19:17:44
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Według przepisów - nie.
    Według praw fizyki i zdroworozsądkowo - tak, o ile ciąg w kominie jest w
    porządku. Jeżeli nie ma tam gazu to nie widzę innego ryzyka, jak to, że w
    górnej łazience czasami można będzie poczyć zapach z dolnej ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2009-06-07 10:26:52
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    ..::Adam::.. pisze:
    > Czy mogę podłączyć 2 łazienki do 1 komina wentylacyjnego?
    > Pozdrawiam
    > Adam
    Ja tak mam tylko dałem turbowenta na kominie coby poprawić ciąg i jest OK.

    BR
    Igus'