  • 21. Data: 2018-02-03 23:31:44
    Temat: Re: Korniki w więźbie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 lutego 2018 22:56:27 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Tak, nie widziałeś starych dachów z załamaniem na krokwiach, bo ja tak

    przedział czasowy podaj. 5 letnie te dachy czy może 55letnie?
    > ratuje je tylko lekkie pokrycie najczęściej papa że pod ciężarem nie
    > zawalił do środka.

    Pomijajać okres komuny to papą wcześniej nie kryli

    tylko zmieniane niektóre jak dachówkę przekładaliśmy w latach 80tych

    > Dawno temu to nic potem olej skalny a za komuny to zużyty z silnika,
    > tyle że taka więźba to strach, wystarczy trochę ognia i pali się
    > momentalnie cała.

    Poniemiecki dom nie wem czym impregnowane- do dzisiaj dach kryt dachówką jest
    Dom z 1969 roku- zamiast belek normalne okraglaki jak na stęple teraz- kora na nich
    do dzisiaj jest bo dziadek budował z tego co miał a do internetu dostepu nie było to
    pewnie nie wedział ze kora szkodz
    Dach jet nad domem Mamy i będzie jeszcze lata
    Trudno mi to wytłuamczyć ale i tez przejmowąć się tym nie widze powodu
    Odpuść Sobie szkoda energi na walkę z problemami którychnie ma.
    Raz na kilka lat mróz u Ciebie bedzie nawet w naszym klimacie i robactwo ubije.

  • 22. Data: 2018-02-04 14:04:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 23:23, Kris pisze:

    > Bo?
    > Zamierzasz żyć ponad 100lat?
    A czemu nie?

    > Na poniemieckim dachu o którym pisałem tez dachowka jest
    > Olej to- jet tyle innych realnych problemów i z nimi walcz.
    Mam swoją listę priorytetów, poza tym dom jest nie tylko dla mnie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2018-02-04 17:36:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 14:04:56 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > A czemu nie?

    Tak tylko spytałem

    > Mam swoją listę priorytetów, poza tym dom jest nie tylko dla mnie.

    Słabo cenisz swoje dzieci
    Tobie sie udało w wieku produkcyjnym dom wybudować to załóż że i dzieciaki to zrobią
    Kilkudziesięcioletni dom ktory odziedziczzą będzie dla nich bardzij problemem
    Rodzice moi też dom z 1969roku kupili z myśla o mnie i siostrze
    Ja wybudowałem swój, siostra swój, Tata zmarł i Mama teraz na 250m2 mieszka
    Same kłopty z tego
    W remonty od lat 90tych wrzucili tyle ze ze dwa mieszkania by kupili w mieście.
    Odziedziczyłem jeszcze dom przedwojenny. Pusty teraz stoi odkąd babcia zarła
    Mojej córki nie zamierzam uszczęśliwiać kilkudziesięcioletnia nieruchomością- wolę
    dać jej szanse niech sama stworzy swoje miejsce na ziemi
    A ja ż żona jak starosci dożyjemy to albo do mieszkania wrócimy albo coś mniejszego
    wybuduje
    Dom który wybudowalem kilka lat temu na teraz jest optymalny ale za lat kilkanaście
    inne priorytety będa zapewne.
    A i pewnie i w Polsce upowszechni się rozsądna odwrócona hipoteka do do emerytury
    jakiś tam dodatek będzie jakby co
    A dzieciak myślę że sobie poradzi tak jak ja sobie poradziłem albo jeszcze lepiej

  • 24. Data: 2018-02-05 10:01:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 17:36:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Słabo cenisz swoje dzieci

    Nie wiem czy Janusz pisał o dzieciach - zakładam, że tak (mógł mieć przecież
    na myśli np. dużo młodszą kochankę :D

    Ale jeżeli o dzieciach to też uważam, że kulą w płot. Żaden dzieciak nie
    będzie chciał mieszkać z rodzicami. I ja jako rodzic nie chciałbym mieszkać
    z dziećmi. To generuje wyłącznie problemy - bez względu na to jakie mamy
    dzieci i jak je wychowamy - one przecież przytargają w końcu swoją drugą
    połówkę, z którą niekoniecznie będą nas łączyć tak samo dobre relacje ;)

    Na przeciwko mnie młodzi wybudowali dom ze starymi - oboje sprzedali
    mieszkania i zrobili zrzutę na budowę. Wytrzymali ~6 lat. Starzy w zeszłym
    roku wyprowadzili się 500m dalej do mieszkania w bloku.

    Nikt nie powinien mieszkać z dziećmi, takie jest moje zdanie :) Pomijam
    sprawy nietypowe (typu chore dzieci etc).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2018-02-05 11:02:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 10:01:16 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > na myśli np. dużo młodszą kochankę :D
    >
    > Ale jeżeli o dzieciach to też uważam, że kulą w płot. Żaden dzieciak nie

    czasy takie ze 30latek singiel mieszkajacy z rodzicami to nie dziwota żadna.

    > Nikt nie powinien mieszkać z dziećmi, takie jest moje zdanie :)

    tu zgoda

    b.

  • 26. Data: 2018-02-06 21:23:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-04 o 17:36, Kris pisze:

    > Tak tylko spytałem

    > Słabo cenisz swoje dzieci
    > Tobie sie udało w wieku produkcyjnym dom wybudować to załóż że i dzieciaki to
    zrobią

    Źle mnie zrozumiałeś, dom wybudowałem dla siebie, dzieci mają swoje pokoje,
    co później z nim zrobią ich sprawa, ale staram się dbać o niego i nie
    odpuszczę robakom.

    --
    Pozdr
    Janusz