  • 61. Data: 2020-03-20 22:59:27
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > No ale w czym problem? Takie żółte kamerki mają nawet wbudowany
    > access point. Stawiasz, wtykasz do prundu i można oglądać obraz
    > z dowolnego miejsca w chałupie. Niczego prostszego nie da się
    > wymyślić :]

    Odczyt wodomierza przez lornetkę, z dala od pająków czy innych
    stawonogów. Może być?

    Jarek

    --
    Kupiłem lornetkę, by podglądać Bernadetkę
    Ale w łoknach żaluzje mo zasłonięte!

  • 62. Data: 2020-03-20 23:04:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 20 marca 2020 22:59:29 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Odczyt wodomierza przez lornetkę, z dala od pająków czy innych
    > stawonogów. Może być?

    To mi zwizualizuj ten proces bo nie bardzo widzę jak stojąc w domu
    dany osobnik ma lornetkować licznik z wodą, zwłaszcza że ten licznik
    jest gdzieś za winklem albo schowany w dziurze o niewiadomych wymiarach.

    L.

  • 63. Data: 2020-03-20 23:11:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > To mi zwizualizuj ten proces bo nie bardzo widzę jak stojąc w domu
    > dany osobnik ma lornetkować licznik z wodą, zwłaszcza że ten licznik
    > jest gdzieś za winklem albo schowany w dziurze o niewiadomych wymiarach.

    U mnie jest na widoku, przez lornetke bym dojrzał. Z tym że ja z pająkami
    nie mam na pieńku, więc włażę i czytam z bliska. Za to prundu tam nie ma,
    żeby zasilić kamerkę.

    --
    Jarek

  • 64. Data: 2020-03-22 10:00:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Bakterie debilu się rozmnażają. Całe szczęście że ty się nie rozmnozyles.

    Sam jesteś debilem.

    Uważasz się za alfę i omegę, a głupszy jesteś od buta.

    Rzecz w tym, że medycyna i naukowcy jednoznacznie nie są w stanie
    określić czy wirusy to organizmy żywe czy też nie, ponieważ zależy to od
    przyjętych kryteriów życia, a tych nauka póki co jednoznacznie nie
    potrafiła określić. Dlatego też raz wirusy można zaliczać do organizmów
    żywych, a innym razem nie. Wielu profesorów medycyny wielokrotnie się
    wypowiadało publicznie mówiąc: "wirusy mogą żyć tylko w organizmie" czy
    "wirusy giną/umierają", a ty kur.... stawiasz się ponad tymi
    autorytetami i jebiesz bezpodstawnie ludzi na forum. Tylko po to, żeby
    się przypierdalać i awanturować.

    Poza tym przypierdalasz się do mnie, choć cię pochwaliłem, że zdarza ci
    się coś napisać z głową.

    Jak widać natura UB-ecka jeszcze z ciebie nie wylazła. Pamiętaj jednak,
    że jesteś w grupie bardzo wysokiego ryzyka, a stres tylko to ryzyko
    powiększa. Weź też pod uwagę, że Łódź jest zaraz po Warszawie
    najbardziej "zakoronowanym" miastem w Polsce.

  • 65. Data: 2020-03-22 10:17:21
    Od: Runt <r...@a...las>

    W dniu 2020-03-22 o 10:00, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > powiększa. Weź też pod uwagę, że Łódź jest zaraz po Warszawie
    > najbardziej "zakoronowanym" miastem w Polsce.

    zenus to kanalia znana z pl.soc.polityka.
    Zapewne były milicjant lub SB-ek.
    Oponentów straszył na psp wrzucaniem do dołów z wapnem przecinając im
    wcześniej ścięgna u nóg by nie mogli się z dołu wydostać.

    Dyskusja z nim kiedy mu braknie argumentów lub oponent ma rację
    sprowadza się do obelg z jego strony.

    --
    Runt

    All's well that ends well!

  • 66. Data: 2020-03-22 13:18:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-16 o 04:50, KIKI pisze:
    > Zięba wali kasiorę o jakiej nam się nie śniła :-) I to robi na głupocie
    > ludzkiej :-)

    Dokładnie. Do póki nie zrozumiałem kim jest Zięba to z wypiekami na
    twarzy słuchałem jego pseudo wykładów.

    Jeżeli zaś chodzi o COVID to sobie przyszedł i sobie pozostanie,
    przerzedzając przy okazji ludzką populację. Dokładnie tak samo jak wiele
    innych wirusów do tej pory.

    Gdybyś Budyń zdawał sobie sprawę z iloma gatunkami/szczepami wirusów czy
    bakterii miałeś okazję się zetknąć w swoim życiu to byś się przeraził.

    Jak byś się dowiedział ile gatunków/szczepów wirusów i bakterii żyje w
    naszych organizmach to z przerażenia byś umarł. Niejeden z nich już
    dawno zakończyłby Twój żywot. Tyle, że ludzki organizm ma system
    obronny, który walczy z intruzami, ale nie wszędzie jest w stanie sobie
    z nimi poradzić. Bywa, że wirusy czy bakterie zaszyją się w organizmie i
    tam sobie są. Człowiek staje się nosicielem, choć nie ma już objawów
    chorobowych. Z wiekiem system obronny staje się słabszy, a gdzieś tam
    drzemiący w organizmie wirus się uaktywni i zabije. O dziwo wielu
    starszych ludzi umiera właśnie na zapalenie płuc czy też inne,
    wydawałoby się błahe zakażenia i to o dziwo nie mając kontaktu z osobami
    chorymi. Nowotwory także się nie tworzą same z siebie. Już dawno
    udowodniono, że za większością nowotworów stoją właśnie wirusy, które
    uszkadzają naszą genetykę.

    Poza tym nie da się żyć w sterylnych warunkach, bo organizm będąc młodym
    i silnym, który nie miał kontaktu wcześniej z danym wirusem czy bakterią
    jest bardziej podatny na starość na wszelkiego rodzaju infekcje nowymi
    typami wirusów czy bakterii. Zauważ też, że w przypadku COVID nie ma ani
    jednego przypadku śmiertelnego wśród dzieci czy młodzieży.

    Reasumując: ot taka jest natura życia, na której największą kasę tłuką
    lobbujące firmy farmaceutyczne, produkujące i sprzedające szczepionki.

  • 67. Data: 2020-03-22 13:19:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-15 o 19:24, Budyń pisze:
    > a to zależy od lokalnego biskupa. Gdzies tam w gliwicach to wręcz zamknął koscioły.
    A u nas jest lista kto się na dyspenzę łapie -ja na przykład nie.
    > Gdybym nie poszedł miałbym grzecha.
    >

    > b.

    No popatrz, a ja myślałem, że grzech jest związany z wolą Boga, a nie
    biskupa :)

  • 68. Data: 2020-03-22 14:56:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 marca 2020 13:18:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Gdybyś Budyń zdawał sobie sprawę z iloma gatunkami/szczepami wirusów czy
    > bakterii miałeś okazję się zetknąć w swoim życiu to byś się przeraził.

    pewnie mylisz budynia z budzikiem :)

    > Jak byś się dowiedział ile gatunków/szczepów wirusów i bakterii żyje w
    > naszych organizmach to z przerażenia byś umarł.

    ja to wiem, to ogólnie, tak w samej gębie żyje podobno 500 gatunków bakterii.

    b.

  • 69. Data: 2020-03-22 14:57:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 marca 2020 13:19:47 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    koscioły. A u nas jest lista kto się na dyspenzę łapie -ja na przykład nie.

    > No popatrz, a ja myślałem, że grzech jest związany z wolą Boga, a nie
    > biskupa :)

    chciałbys o tym porozmawiać? :) jak coś to służę :)

    b.

  • 70. Data: 2020-03-22 15:16:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.03.2020 o 10:17, Runt pisze:

> [...]
    > ścięgna u nóg by nie mogli się z dołu wydostać.
    >
    > Dyskusja z nim kiedy mu braknie argumentów lub oponent ma rację sprowadza się do

    To szmondak z Bałut a jak mówi stare łódzkie przysłowie -
    'bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza'.