  • 61. Data: 2016-06-06 06:06:20
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
    news:57547ec2$0$691$65785112@news.neostrada.pl...

    > A Pan tu nowy?

    No jakoś na to wychodzi że mam krótką pamięć.

  • 62. Data: 2016-06-06 09:10:49
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 06.06.2016 o 06:05, Pszemol pisze:
    > "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > Mi też UHT nie przeszkadza i piję go w Polsce.
    > Choć różnicę w smaku ma mocnowyczuwalną.

    Ja w kawie nie wyczuwam.

    Ewa

  • 63. Data: 2016-06-06 12:28:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 23:05:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Choć różnicę w smaku ma mocnowyczuwalną.

    Dobre sobie - "w smaku". Przecież mleko UHT to bezwartościowa martwa
    biomasa skoagulowanego, czyli zupełnie nieprzyswajalnego, zatem jedynie
    alegającego i stwarzającego masy gnilne w jelitach, białka.

  • 64. Data: 2016-06-06 13:42:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dobre sobie - "w smaku". Przecież mleko UHT to bezwartościowa martwa
    > biomasa skoagulowanego, czyli zupełnie nieprzyswajalnego, zatem jedynie
    > alegającego i stwarzającego masy gnilne w jelitach, białka.

    :-))))
    Twoje zrozumienie procesów termicznego przetwarzania żywności
    i jego wpływu na trawienie w organiźmie człowieka jest groteskowe...

    Rozumiem, że dla Ciebie jajecznica usmażona na patelni to też jest
    "bezwartościowa, martwa biomasa skoagulowanego i stwarzającego masy
    gnilna w jelitach białka"??? Ugotowane mięso też jest skoagulowane :-)))

    Od kiedy to skoagulowane białko nie jest przyswajalne??

  • 65. Data: 2016-06-06 14:03:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2016 06:42:09 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > gnilna w jelitach białka"??? Ugotowane mięso też jest skoagulowane :-)))
    >
    > Od kiedy to skoagulowane białko nie jest przyswajalne??

    Cóż, koagulacja a koagulacja to spora różniczka. Twoje niezrozumienie
    istoty termizacji UHT i w zw. z tym rodzaju przeprowadzonej koagulacji jest
    groteskowe i szkoda tu moich słow - kto chce, ten się dowie, wystarczy, jak
    poczyta o PRZEGRZANYM białku.

  • 66. Data: 2016-06-06 14:16:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > jest
    > groteskowe i szkoda tu moich słow - kto chce, ten się dowie, wystarczy,

    Kontynyuj bzdury... kontynuuj. Żenada.
    Zakop się w jeszcze większy dołek, będzie Ci się trudniej wygrzebać,
    jak wtedy z tym niskim pH zobojętnianym cukrem :-)))

  • 67. Data: 2016-06-06 19:03:18
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-06-06 06:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    Coś Ci źle może skoagulowało...

  • 68. Data: 2016-06-06 21:19:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2016 07:16:12 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Kontynyuj bzdury... kontynuuj. Żenada.
    > Zakop się w jeszcze większy dołek, będzie Ci się trudniej wygrzebać,
    > jak wtedy z tym niskim pH zobojętnianym cukrem :-)))

    Bo Ci ceramikę przypomnę oraz parę innych Twoich popisowych dołków.

  • 69. Data: 2016-06-06 21:21:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2016 19:03:18 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2016-06-06 06:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > Coś Ci źle może skoagulowało...

    Zatkane naczynia mózgowe. Na skutek spożywania "dobrego" mleka.

  • 70. Data: 2016-06-06 23:29:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Qrczak <q...@q...pl> wrote:
    > Dnia 2016-06-06 06:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > Coś Ci źle może skoagulowało...

    Mam uchate neurony!