  • Data: 2018-07-09 11:52:03
    Temat: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    W jednym miejscu położyłem kostkę eksperymentalnie w różnych
    technikach podbudowy:
    - dwie frakcje kruszywa, grubsza dolna, drobna górna (bez cementu)
    - podbudowa z gruzu + góra żwir (bez cementu)
    - podbudowa z gruzu + góra żwir z cementem

    Ponieważ zależy mi na szybkim odprowadzaniu wody z powierzchni
    przestrzenie między kostkami nie są wypełnione (ok 3-5 mm dystans
    technologixzmy samej kostki).
    Czym grozi brak wypełnienia/fugi?

    --
    Marek