  • Data: 2018-07-09 18:01:19
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2018 o 14:35 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    Ciebie, że Roundup jest trucizną nie ulegającą biodegradacji,

    > To w końcu truje, czy rozjaśnia umysł, że się nim mam pryskać żeby coś
    > zrozumieć? Zdecyduj się ;)

    Jedyny minus tego randapa jest taki, że przy okazji można zatruć psa lub
    kota, który dla "odkłaczenia" wcina zielska rozmaite.
    Ja właśnie z tego powodu nie stosuję tego u u siebie. Co prawda swojego
    psa nie podejrzewam o połakomienie się na kikuty wystające spod kostki,
    ale wiatr może powiać i się rozniesie gdzieś dalej.

    TG