  • Data: 2018-07-09 22:50:42
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 18:01:26 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Jedyny minus tego randapa jest taki, że przy okazji można zatruć psa lub
    > kota, który dla "odkłaczenia" wcina zielska rozmaite.

    Mój pies zjada czasem tylko dojrzały i duży perz. Ale musi mieć bardzo
    grube liście :) Niczego innego nie rusza. A już na pewno nie ruszy 3cm
    chwaścików rosnących na kostce ;)

    > Ja właśnie z tego powodu nie stosuję tego u u siebie. Co prawda swojego
    > psa nie podejrzewam o połakomienie się na kikuty wystające spod kostki,
    > ale wiatr może powiać i się rozniesie gdzieś dalej.

    Jakby tak roznosił to by wszystko w okolicy po oprysku roundupem padło.
    A pada zawsze tylko to co psykam.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.