  • Data: 2018-07-09 18:32:57
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 07:00:52 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Tak się zastanawiam - czy porost fug w takiej kostce w czymkolwiek
    > szkodzi, że tak wszyscy z tym walczą, czy też chodzi wyłącznie o
    > "estetykę"? Pytanie szczere, sam kostki żadnej nie mam, dziwię się tylko
    > skąd taka motywacja do walki z zielenią.

    Pol na pol.
    Estetyka to jedno, drugie to to ze jak sie trawa rozrosnie to sie obok jej kep zbiera
    piasek, kurz, smieci i na tym ta trawa lub chwasty sie rozrasjtaja dodatkowo.
    Jak sie taka kostke zaniedba (ale trzeba ja ignorowac pare lat) to ona zarosnie i
    moze np. wode trzymac i w zimie moze sie robic lodowisko.

    W sumie sprawa nie problematyczna na tyle na ile ludzie w internecie robia z tego
    zamieszanie ale jednak czasem upierdliwe.