  • Data: 2018-07-10 22:03:41
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-09 o 11:52, Marek pisze:
    > W jednym miejscu położyłem kostkę eksperymentalnie w różnych technikach
    > podbudowy:
    > - dwie frakcje kruszywa, grubsza dolna, drobna górna (bez cementu)
    > - podbudowa z gruzu + góra żwir (bez cementu)
    > - podbudowa z gruzu +  góra żwir z cementem
    >
    > Ponieważ zależy mi na szybkim odprowadzaniu wody z powierzchni
    > przestrzenie między kostkami nie są wypełnione (ok 3-5 mm dystans
    > technologixzmy samej kostki).
    > Czym grozi brak wypełnienia/fugi?

    Hej,
    Barak fugi to po prostu luźne kostki jak Ci to nie przeszkadza ...
    Co do podbudów i podsypki wykonaj na piasku (tu waga dobrze zagęszczaj
    warstwami przy optymalnej wilgotności nie SUCHY piasek i kruszywo bo
    tylko pyli a efekt jak na wydmach), a do gruzu nie dawaj cementu bo
    zablokuje przepływ wody, nie w 100% wiadomo ale jednak dość mocno.
    Wyjątek kiedy masz frakcje nieciągłe a nie 0/31,5 czy 0/63 to już sprawa
    dyskusyjna.

    Robak