  • Data: 2018-07-10 07:37:33
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-09 o 13:38, collie pisze:

    > Chłop żywemu nie przepuści... Głowę sobie spryskaj, to może dotrze do
    > Ciebie, że Roundup jest trucizną nie ulegającą biodegradacji, czyli
    > pozostaje w ziemi na zawsze. Jak w dłuższym okresie czasu truje ludzi
    > tym sposobem, znajdziesz sobie w internetach.

    "Srali muchy, będzie wiosna, będzie lepiej trawa rosła"

    Co do szkodliwości nie ma jednoznacznych badań, a określona bezpieczna
    dawka dla ludzi 2g/kg masy ciała to jest naprawdę bardzo dużo. W
    porównaniu z innymi herbicydami jest to jeden z najbardziej bezpiecznych
    środków. Bezpieczny to nie oznacza, że należy go dolewać sobie do herbaty.

    http://www.who.int/foodsafety/jmprsummary2016.pdf?ua
    =1

    Jeżeli chodzi o przedostawanie się do gleby to herbicyd ten jest
    rozkładany przez bakterie żyjące w glebie w dość krótkim czasie i
    nieprawdą jest to co piszesz, że nie ulega biodegradacji. Czas po jakim
    zostaje rozłożony przez bakterie to kilka tygodni.