  • Data: 2018-07-09 14:33:56
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 14:00:52 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > skąd taka motywacja do walki z zielenią.

    Wyrywanie chwastów z kostki to nie walka z zielenią bo w tym miejscu gdzie jest
    położona kostka to zieleń już walkę przegrała. Ale kostki mam zaledwie 40m2 a zieleni
    sporo więcej i tu gdzie mam kostkę ze względów estetycznych chwiałbym zęby była
    czysta kostka. Jak więc co jakiś czas myjką popracuję na kostce to po to aby ona
    czysta była a przy okazji chwaściory z fug wypłucze.
    Uzupełniam to piaskiem z plaży i jest git;)