  • 1. Data: 2011-01-24 16:30:53
    Temat: Koszt adaptacji
    Od: "Arek" <A...@T...pl>

    Witam! Jest pomieszczenie ok 30 m2, puste z 1 kaloryferem. Ile szacunkowo
    może kosztować przystosowanie tego pomieszczenia do celów mieszkaniowych?
    Podpięcie wody, gazu, zrobienie ścianek działowych, podpięcie łazienki, w
    łazience tanie kafelki, itd. Chodzi o przeciętny koszt przystosowania.

  • 2. Data: 2011-01-24 18:14:18
    Temat: Re: Koszt adaptacji
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Arek" <A...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podpięcie wody, gazu, zrobienie ścianek działowych, podpięcie łazienki, w
    > łazience tanie kafelki, itd. Chodzi o przeciętny koszt przystosowania.

    3000-80000 zł.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2011-01-24 18:25:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sty, 17:30, "Arek" <A...@T...pl> wrote:
    > Witam! Jest pomieszczenie ok 30 m2, puste z 1 kaloryferem. Ile szacunkowo
    > mo e kosztowa przystosowanie tego pomieszczenia do cel w mieszkaniowych?
    > Podpi cie wody, gazu, zrobienie cianek dzia owych, podpi cie azienki, w
    > azience tanie kafelki, itd. Chodzi o przeci tny koszt przystosowania.

    %)))

    Nie zapomnij o saunie w lazience i pomieszczeniu na bilard ;)

    A powaznie - jak zrobisz sam to... sam bys tez se policzyl.. Wiec
    pewnie wezmiesz firme - to juz bedzie kosztowalo. Pare tysiecy na
    pewno :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2011-01-24 20:53:21
    Od: "Arek" <A...@T...pl>

    (...)
    > 3000-80000 zł.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    oj 3000 na pewno odpada! Min. to chyba 10 ... ;)

  • 5. Data: 2011-01-24 21:43:58
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Witam! Jest pomieszczenie ok 30 m2, puste z 1 kaloryferem.

    I na tych 30 m2 z jednym kalafiorem chcesz poszaleć z łazienką, kuchnią
    i... no nie wiem czym tam jeszcze...? :-DDD

    Choćbyś nie wiem ile tam kasy władował, to nie powiększysz tego lokalu...

    Nooo, chyba, że jest on dość wysoki i antresolę sobie machniesz :-).

    Co do kosztu, to wszystko zależy od tego, co i jak chcesz robić. Nikt Ci
    w ciemno nie powie, bo nie wiadomo co tam planujesz i w jakim
    standardzie/technologii.

    pozdr
    Robert G