  • 91. Data: 2018-08-29 09:22:45
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 00:21, collie pisze:

    > Nie no, bez przesady z tą fanfaronadą. Ode mnie pierwszy raz w życiu
    > usłyszałeś
    > słowa "prawo Bernouliego", a teraz Ty z tym do mnie? Powiem Ci
    > szczerze, że
    > wyglądasz mi na faceta po podobnych fakultetach jak
    > Ten-który-przeskoczył-przez-płot.
    > Stąd to moje zadziwienie Twoją postawą.

    > Wszystko może latać na wietrze, nawet stropodach wentylowany,
    > już nie wspominając dachu krytego mnichem i mniszką. Zależy
    > to tylko od siły (prędkości) wiatru.

    Z twojego zachowania jednoznacznie wynika, że rodzice przez całe życie
    ci mówili, że jesteś brzydki i głupi, a do tego tłukli cię po głowie.
    Dlatego teraz próbujesz się dowartościowywać jak narcyz. Co do dachów to
    piszesz głupoty. Widać od razu, że nie masz pojęcia jak takie dachy są
    zbudowane i dlaczego stropodach mylisz z dachem pokrytym dachówką.
    Jesteś zbyt chamski, aby ci poświęcać czas na naukę, w której masz
    ogromne braki i tłumaczyć dlaczego piszesz głupoty.

  • 92. Data: 2018-08-29 09:36:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-28 o 16:42, collie pisze:

> [...]
    > posarkazmować, popodśmiechujkować, ale bez obrzucania się wujami,
    > idiotami i tym podobnymi chamami. Mnie się to podoba, bo ja
    > jestem ze starej szkoły newsowej, kiedy się mówiło: "Tu jest
    > Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy". No, nie chwaląc
    > się, kiedyś się walczyło - i to fest - na grupach, pod innym
    > wonczas nickiem, ale to było dawno i nieprawda. I poza tym,
    > dziś prawdziwych Exspertów już nie ma... Ty to przy nim jesteś
    > cienki Bolek. Już nie mówiąc o takiej Kristinie (czy jak mu
    > tam). To w ogóle mały Kazio, najmądrzejszy w całej wsi.

    Ja pamiętam czasy, kiedy na grupach jeszcze była kultura i nie było
    takich wujów jak ty. Ludzie wtedy wiedzieli co piszą, a nie pisali od
    rzeczy tego co wiedzą tak jak ty.

    > Aha, nawet wyszukane porównania ad personam muszą trzymać się
    > kupy. Logiczej. Pokrzyk wilcza jagoda (zwana gdzieniegdzie
    > psinką) warczy, kąsa, pokrzykuje? Także w erystyce jesteś
    > cienki Bolek, niestety.

    Wiesz jaka jest różnica miedzy człowiekiem inteligentnym, a idiotą?

    Taka, że człowiek inteligentny wie co pisze, a ten drugi pisze co wie i
    nie jest w stanie zrozumieć tego co inni piszą, a sami uważają się
    grubego Lolka.

    Ty jak widać masz problem ze zrozumieniem frazeologizmów i wypisujesz co
    wiesz nadużywając zwrotów "cienki Bolek",

  • 93. Data: 2018-08-29 10:17:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 17:16:28 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Chyba już się połapałeś, że nie jesteś dla mnie partnerem w słownej
    > szermierce.
    Możesz być pewny że nigdy moim celem nie było być dla Ciebie partnerem w czymkolwiek

    >I dlatego nie chce mi się już z Tobą gadać.
    Byłoby miło gdybyś całkiem przestał "gadać" na usenecie. Bo praktycznie żaden z
    Twoich postów nic nie wnosi do dyskusji. Trolujesz najzwyczajniej.

    > Pa. Oczekuj
    > ode mnie już tylko przypisków, gdy znów palniesz jakąś głupotę. Czereśniaku. ;)

    To akurat Tobie mogę obiecać- Twoją głupotę będę starał się piętnować.

  • 94. Data: 2018-08-29 18:44:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 29 Aug 2018 01:17:10 -0700, Kris wrote:
    > Byłoby miło gdybyś całkiem przestał "gadać" na usenecie. Bo praktycznie
    > żaden z Twoich postów nic nie wnosi do dyskusji.

    Większość czytników newsowych posiada funkcję "killfile" (czasem nazwana
    inaczej). Bardzo polecam.

    Mateusz

  • 95. Data: 2018-08-29 18:48:52
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 29 Aug 2018 09:36:56 +0200, Uzytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Taka, że człowiek inteligentny wie co pisze, a ten drugi pisze co wie i
    > nie jest w stanie zrozumieć tego co inni piszą, a sami uważają się

    Z początku myślałem że po prostu zgrywa idiotę. Po krótkim czasie dotarło
    jednak do mnie, że żadnego aktorstwa tu nie ma.

    Rada ta sama co do Krisa - użyj killfile. :)

    Mateusz

  • 96. Data: 2018-08-29 22:11:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 00:58, collie pisze:

    > To i tak dobrze, bo z Twojego zachowania wynika, że wychowałeś się w
    > domu dziecka,
    > gdzie byłeś molestowany i gwałcony, przez co nigdy nie miałeś kobiety,
    > bo Ci nie
    > staje.

    Przestałeś już gwałcić dzieci z domu dziecka?

    > Masz kompleks małego niestojącego ptaszka, stąd to pójście w wirtualne
    > dyrektory w wirtualnych firmach.

    Nie jestem dyrektorem. Jestem właścicielem. Dostrzegasz różnicę między
    właścicielem, a zatrudnianym na etacie dyrektorem?

    > Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, więc Ci wytłumaczę jak
    > chłop krowie
    > na miedzy, co poeta miał na myśli. Otóż z jego wierszy wynika, że gdy
    > odpowiednio dmie, to potrafią latać nie tylko dachy kryte mnichem i
    > mniszką, ale nawet dachy
    > będące jednocześnie stropem, czyli stropodachy. Mało tego, dodam, w
    > odpowiednich
    > warunkach potrafią latać całe domy, co można oglądać na YouTube, gdy
    > porządnie
    > dmie na Florydzie, czy na innych Karaibach. Co prawda to są domy
> [...]

    Gdyby głupota miała skrzydła to też byś latał jak gołębica.

  • 97. Data: 2018-08-30 09:10:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.08.2018 22:11, Uzytkownik pisze:

    > Gdyby głupota miała skrzydła to też byś latał jak gołębica.

    Jak to miło. Jak to miło przeczytać na newsgrupie czysto merytoryczną
    odpowiedź użyszkodnika na post przedpiścy - i to odpowiedź zrobioną
    samemi ręcami użyszkodnika, bez profesjonalnych narzędzi, poza jego
    tajną firmą. Tak trzymać, niewydarzony bastardzie Expierda!

  • 98. Data: 2018-08-30 10:30:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To z golebica to ukradzione z czeskiego serialu o lekarzach.

  • 99. Data: 2018-08-30 11:36:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.08.2018 10:30, Zenek Kapelinder pisze:

    > To z golebica to ukradzione z czeskiego serialu o lekarzach.

    Tak, ukradł doktorowi Strosmajerowi w Nemocnice na kraji mesta:
    https://www.youtube.com/watch?v=GNe73n-Rcx4

    Ale to typowe dla takich Użyszkodników: jak nie ukradnie,
    to nic nie ma. W głowie.

  • 100. Data: 2018-08-30 17:02:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 11:36, collie pisze:

    > Tak, ukradł doktorowi Strosmajerowi w Nemocnice na kraji mesta:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GNe73n-Rcx4
    >
    > Ale to typowe dla takich Użyszkodników: jak nie ukradnie,
    > to nic nie ma. W głowie.

    WOW!

    Chcesz nam wmówić, że wszystkie powszechnie znane od lat powiedzenia,
    które przytoczyłeś w swoich durnowatych wypowiedziach są twojego autorstwa?

    "Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem"

    "jak chłop krowie na miedzy"

    "nie jesteś dla mnie partnerem w słownej szermierce"

    "nie chce mi się już z Tobą gadać"

    "chłopek-roztropek"

    "Że mnie co podkusiło powiedzieć jego ten Zenek Martyniuk...
    Tomaszu Gorbaczuk, ja cofam tego Zenka Martyniuka.
    Ja cofam wszystkie Zenki Martyniuki na świecie!"

    Nie wspominając już o podszywaniu się pod Zenka Martyniuka.

    Jest to tylko skromny fragment kilku ostatnich, twoich postów Nie chce
    mi się szukać więcej, a jak widać cała twoja wiedza to tylko przytaczane
    cudze powiedzi i kompletnie zero merytoryki.