  • 1. Data: 2014-09-29 16:09:21
    Temat: Koszty położenia styropianu i struktury
    Od: aga <a...@n...eu>

    Ile kosztuje zerwanie styropianu i struktury i położenie nowego
    styropianu 15 cm i struktury za m2 z materiałem ?? Podajcie osobno za
    polozenie styropianu i struktury.

  • 2. Data: 2014-09-29 16:48:21
    Temat: Re: Koszty położenia styropianu i struktury
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 września 2014 16:09:21 UTC+2 użytkownik aga napisał:
    > Ile kosztuje zerwanie styropianu i struktury i położenie nowego
    >
    > styropianu 15 cm i struktury za m2 z materiałem ?? Podajcie osobno za
    >
    > polozenie styropianu i struktury.

    Też jestem ciekawy. Mieszkam w starym domu kostce, obklejonym styropianem 5cm na
    placki. Wszystko jest tak spaprane, że najlepiej byłoby to zerwać i położyć od nowa.
    Ktoś wie jakiego to rzędu koszty, zerwanie tego shitu?