  • 11. Data: 2016-11-29 15:50:17
    Temat: Re: Koza - komin - dziura
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze w jakies wzory pomalowac zaslepke, albo talerzyk z kurpiowskim wzorkiem
    przykleic. Zalezy co dla kogo znaczy estetycznie. Niewatpliwie pomysl z powieszeniem
    obrazka najlepszy bo od razu zalatwia sprawe gustu.

  • 12. Data: 2016-11-29 15:52:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 15:19:01 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > On 29.11.2016 12:15, Kris wrote:

    > Panowie.
    > Co by tam nie kupił za zaślepkę to i tak musi na tym powiesić obraz ;-)))
    >
    > Mam identyczną sytuację.
    Przyciemnioną szybkę tam wstawić. Będzie się każdy dopytywał co i po co to;)

  • 13. Data: 2016-11-29 15:52:48
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał obraz ;-)))

    > Mam identyczną sytuację.
    A ja się upre że jak ma jeszcze ze dwie takie cegły to mozna to zrobic
    przyzwoicie

    Wydaje mi się ze w tej dziurze to On ma metalową rurę, a rurę zamurować
    cegłami to bardziej skomplikowana sprawa niż zatkać zaślepką o dopasowanej
    średnicy.
    Na tą zaślepkę powiesiłbym nie obraz ale czekankę z miedzi, do cegły
    bardziej pasuje.
    --
    Tomasz

  • 14. Data: 2016-11-29 15:58:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 15:53:04 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:

    > Wydaje mi się ze w tej dziurze to On ma metalową rurę, a rurę zamurować
    > cegłami to bardziej skomplikowana sprawa niż zatkać zaślepką o dopasowanej
    > średnicy.
    Nie ma takiej rury na świecie której nie można ...wyciągnąć;))

  • 15. Data: 2016-11-29 16:29:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Albo takie okragle lusterko z diodami zeby dziura za tunel czasoprzestrzenny robila.
    Sprawa gustu. Ja bym czyms zaslepil, moze byc styropian i zalozyl na wierzch taka
    kratke jakie sa w domu. Glupi sie nie pozna a madry powie ze tak musi byc.

  • 16. Data: 2016-11-29 17:45:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.11.2016 09:31, quent pisze:

    > wyciąć w styropianie/styrodurze okrąg i wkleić delikatnie na pianę + powiesić
    > obraz na tym.

    Tak, zdecydowanie na styropianie powiesić obrazek, szczególnie gdy dziura pod
    sufitem. Piknie bydzie.

  • 17. Data: 2016-11-29 18:04:43
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]

    > średnicy.
    Nie ma takiej rury na świecie której nie można ...wyciągnąć;))

    No, u mnie na przykład jest kolanko z rury stalowej, żaroodpornej o srednicy
    200mm.
    Wykucie takiej rurki to poważna robota budowlana.
    --
    Tomasz

  • 18. Data: 2016-11-29 19:41:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 18:04:43 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
> [...]
    > 200mm.
    > Wykucie takiej rurki to poważna robota budowlana.

    Kilka obrotów kolankiem(bo zakładam że kolanko na zewnątrz), zaprawa czy co tam jest
    się wykrusza i wyjmujesz;)Wymieniałem coś podobnego lata temu jak u rodziców kocioł
    nowy wstawiałem

  • 19. Data: 2016-11-29 20:47:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.11.2016 o 17:45, collie pisze:

    > Tak, zdecydowanie na styropianie powiesić obrazek, szczególnie gdy
    > dziura pod
    > sufitem. Piknie bydzie.

    jak nie obrazek, to może zegar?
    ToMasz

  • 20. Data: 2016-11-29 20:55:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz doradza:

    > jak nie obrazek, to może zegar?

    Z kukułką. A jeszcze lepiej z sową. Wtedy dziupla może zostać.

    --
    Jarek