  • 1. Data: 2009-11-04 08:36:11
    Temat: Krycie dachu a sciana
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Fachofcy doszli dio etapu krycia dachu ceramiką. I zrobił sie problem.
    Pokrycie kryjące częś parterową będzie stykało sie ze sciana 1 piętra.
    Osieplenie jeszcze nie położone. Oczywiscie pojawiła sie rozbieznosc czy
    dociagnac dachowke do sciany a potem jakos dołozyc styro, czy tez zostawic
    szpare na styro?

  • 2. Data: 2009-11-04 08:52:24
    Temat: Re: Krycie dachu a sciana
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dociagnac dachowke do sciany a potem jakos dołozyc styro, czy tez zostawic
    Przykleić styro na tym kawałku tylko gdzie dochodzą dachówki i do tego styro
    dociąć dachówki i zrobić obróbkę.
    Reszte styro przykleisz pózniej jak bedziesz ocieplenie robił.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-11-04 08:55:28
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > dociagnac dachowke do sciany a potem jakos dołozyc styro, czy tez zostawic

    U mnie był taki temat przerabiany. Oczywiście że nalezy odsunąć się z kryciem
    od ściany o grubość styro+ klej + siatka+ kolor plus zapas na wsunięcie narzędzi
    przy nakładaniu kleju i koloru. Co zrobisz jak zajdzie potrzeb wymiany dachówki?
    Będziesz rył ścianę?
    Najlepiej niech ładnie zakończą okuciem blacharskim w taki sposób aby na końcu
    prac gdy elewacja będzie juz gotowa od góry do okucia przynitować zgrabny
    kawałek blachy w kształcie L zasłaniający szparę. Między tą L a ścianę wcześniej
    wycisnąć wężyk uszczelniacza dekarskiego.

    Marek

  • 4. Data: 2009-11-04 10:35:50
    Od: M <M...@w...pl>

    Piotr Maksymowicz pisze:
> [...]
    > dociagnac dachowke do sciany a potem jakos dołozyc styro, czy tez zostawic

    styropian na całej ścianie, obróbka blacharska i pokrycie dachu. Potem
    dojedziesz do tego styropianu wełną i nie będzie przeszkadzało, że jest
    szczelina wentylacyjna pod pokryciem dachu.

    M.