  • 1. Data: 2009-11-04 10:09:34
    Temat: Kostka brukowa zabrudzona olejem
    Od: "Maestro" <a...@a...com.eu>

    Witam.
    Mam na kostce brzydką czarną plamę powstałą z wycieku
    oleju z samochodu.
    Czym i jak toto potraktować, aby plama znikła?

    --
    Wiesiek

  • 2. Data: 2009-11-04 10:56:32
    Temat: Re: Kostka brukowa zabrudzona olejem
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Maestro pisze:
    > Witam.
    > Mam na kostce brzydką czarną plamę powstałą z wycieku
    > oleju z samochodu.
    > Czym i jak toto potraktować, aby plama znikła?

    Ocet lub jakiś inny kwas i szorować. Następnie zabezpieczyć jakimś
    preparatem do kamienia lub betonu, oszczędzisz sobie roboty następnym razem.

  • 3. Data: 2009-11-04 12:01:21
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ocet lub jakiś inny kwas

    Daj spokój z takimi radami, kwas wyżre beton.

    Ja kostkę też polałem olejem, olej zszedł za miesiąc lub dwa. Można czyścić
    benzyną ekstrakcyjną.

  • 4. Data: 2009-11-04 14:34:56
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Daj spokój z takimi radami, kwas wyżre beton.
    >
    > Ja kostkę też polałem olejem, olej zszedł za miesiąc lub dwa. Można
    > czyścić benzyną ekstrakcyjną.

    Myślę, że najlepiej gorącym Karczerem
    (wiem, ze się to inaczej pisze).
    Tylko gdzie śmiertelnik ma go wypożyczyć?
    Może w myjni samochodowej?

    --
    Yozwig

  • 5. Data: 2009-11-04 14:39:00
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Może w myjni samochodowej?

    A może w wypożyczalni maszyn?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-11-04 15:04:51
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Polecam 3 opcje:
    Przed czyszczeniem umyć dowolnym rozpuszczalnikiem i szmatą. Rozpuszczalnika
    nie żałować. Następnie:
    A. Karcher z przystawką do piaskowania (ostatecznie bez).
    B. silny detergent (ostatecznie Ludwik) + gorąca woda
    C. poczekać do wiosny, samo zejdzie.
    Jacek

  • 7. Data: 2009-11-05 13:17:25
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Agent 0700 pisze:

    > Daj spokój z takimi radami, kwas wyżre beton.
    >
    > Ja kostkę też polałem olejem, olej zszedł za miesiąc lub dwa. Można
    > czyścić benzyną ekstrakcyjną.

    No pewnie, wyżre beton do samej podbudowy

  • 8. Data: 2009-11-05 22:02:58
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > No pewnie, wyżre beton do samej podbudowy

    Podbudowe też wyżre :).
    Najlepiej i najpewniej będzie wymienić zabrudzone kostki, albo postawić
    kwietnik na plamie.
    Zresztą niedługo śnieg spadnie i nie będzie widać :).

    Pozdrawiam
    Michał